JohannaRudolfsson

Alla inlägg under december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 15 december 2009 00:33

..är jag minsann fortfarande.. Får se hur länge jag blir uppe, men är ju ledig imån så:) Sova lääääänge, sen vakna å ligga å dra sej i sängen en bra stund innan man sätter på kaffet.. Vissa fördelar finns de visst me å va arbetslös, men man har faktiskt jävligt tråkit! Bättre å stiga upp tidigt, åka iväg, jobba å komma hem och veta att man tjänat pengar:D

 

Skitsamma:)

 

Kolla lite tv och ta ett glas vin nu! Alkoholist, javisst!

(hade smakat bättre me öl, men man tar väl de man har?!:P)

 

Puss

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 14 december 2009 21:09

Känns de inte lite överdrivet att ha lös-tånaglar? Jag tycker de iaf, borde va typ höjden av fåfänga?:P

Okej, för lösnaglar, för fingrarna syns ju typ alltid, så klart man vill att fingernaglarna ska va snygga! Men tårna?! Dom syns ju nästan aldrig, å då är jag en av dom som alltid springer runt utan strumpor:P Haha!

  

 

Måste iaf in te stan i veckan och köpa hårfärg å lösnaglar! Vill ju va fin, dels te lörda och dels te juldan;)

Men vill va finare på juldan än te denna helgen, drf färgar jag håret nu, så de hinner bli liiiite utväxt te juldan. Mkt, mkt finare me en gnutta utväxt än å va blond från rot te topp, tycker jag;)

Känner mej väldigt obekväm i nyfärgat hår, dock tror jag ingen mer än jag tänker så, om man inte håller me mej och vet va jag pratar om:)

 

Johannas inköpslista: 

 

Blondering från depend, absolut den bästa om ni frågar mej! Bleker väldigt bra om man jämför me dom lite mer "populärare" märkerna!

 

  

 

 

Lösnaglar från H&M. Billigare och längre än dom från Depend, men gillar både depends och H&Ms jättebra, och eftersom H&M inte finns i K-hamn så blir de nog Depends:)

  


BTW, en fråga! Föredrar ni brunetter eller blondiner?;D

 

Av Johanna Rudolfsson - 14 december 2009 20:31

Kommentar:

"Hej vilken fin blogg=)Vi skulle gärna vilja ha med dig i vår nya topplista för svenska bloggare på svenskabloggar.topplista.com

 

Mvh Ermin
bloggwork.com"


Okej.. Vrf skulle jag få va me på en topplistaXD Har ju inte värst mkt läsare så=P

Vilken plats kommer jag på då tro? 500?!;) Hihi..

 

 

--------------------------------------------

 

 

Jaha, kvällen har inte hatt allt för mkt att erbjuda, mest msn, facebook, promenader å så.. Tråkit, men sant.

Vad har ni hittat på?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 14 december 2009 12:38

Hej på er:)

Idag vaknade jag av att mamma ringde, så körde bort te henne en runda..

Ska testa lite kläder och städa lite i garderoben nu.. sen blir de te å städa resten av lägenheten..

Fint väder är de idag också, så får väl ut å gå en runda me nån gång, men känner att jag måstebörja städa först!

 

Va ska ni göra idag?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 13 december 2009 23:20

..för att jag skriver så dåligt om helgerna.. Men de är endast dom helgerna jag jobbar som de blir så dålig uppdatering..!

 

Igår blev de iaf jobb 14-21.30, sen compan.. Astrisst måste jag säga.. Körde, å så.. SEn finns de ju vissa fruntimmer som bara håller på jämt! Back off!!

Å inga bilder har jag fasnat på heller, lr jo.. men de va "fel" dj, så bilderna kommer inte ut på nätet:( Bara på väggen på compa:P

Skitsamma, tråkig kväll.. SÖG!

 

Men kan ju allti hoppas på en bättre helg nästa helg, då är jag nämligen ledig å då ska de förtäras alkohol:D Gott^^

 

Ikväll ska de va nått om Sex and the city klockan 01.30 (??) på 3:an(??) Hehe, så de måste jag fanken se:)

 

Vi hörs imån hörrni:)

 

Puss 

Av Johanna Rudolfsson - 12 december 2009 12:18

Nu sticker jag snart å tankar, sen bär de av te k-krona för jobb!

Sen ikväll blir de utgång för hela slanten:P Så får skriva lite imån ist, för ikväll lär de inte bli av^^

 

Men vet ni vad?! Nästa helg är jag ledig!! Så då sk de festas me min alldeles egna Emma;D Längtar dit^^

 

Va ska ni göra ikväll?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 11 december 2009 21:51

De kan jag säga er, ingen fest för mej idag! Är trött som en hel hiss, lr nått!? Igår åkte jag te K-krona, sov på hotellet (mitt jobb), började jobba klockan 6 i frukosten idag, gick ner te nästa hotell kl.11 och började jobba på öppethus där, 11-ca18.. Så nu är jag lagom trött efter 12 timmar å lite te^^

Händer säkert ofta för vissa att dom får jobba 12 timmar, men inte för mej, så drf har rätt te å va trött! Så de så!

 

Ska strax slänga mej i sängen och sätta på tvn, känner att jag inte ens fattar va jag skriver typ.. så får kanske läsa igenom dagens inlägg imån för å stämma av att allt stämmer;)

 

Vi hörs imån hörrni:)

 

Pusspuss

Av Johanna Rudolfsson - 9 december 2009 14:04

Denna vill jag såååå gärna ha! Så snygg & sexig:)

Säg te om vi vill köpa den te mej;) Haha!

  


Va tycker ni..?:)

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards