JohannaRudolfsson

Alla inlägg under december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 2 december 2009 17:54

Dagens låt får bli... Kapten Röd-Trasig

Bra text som fan, så sann så sann! Eller va tycker ni?:)

 

http://www.youtube.com/watch?v=slNcPu4FqD0&feature=related

 

 

 

 

 

                        Puss på er<3

Av Johanna Rudolfsson - 2 december 2009 12:59

Kom te tandläkarn me John, va lite tidiga så satt och väntade typ 15 minuter.. Sen blir han inkallad, jag följer me, som den snälla syster jag är;) Han lägger sej i stolen, "Gapa", "Bit ihop", "Vi låter dej stå kvar på kölistan till tandställning, men de kommer dröja ett och ett halvt år innan vi kan göra nått" "Hejdå"

Haha helt meningslöst typ:P gick på nårra sekunder bara^^

 

Sen tänkte jag ju sovit när jag kom hem, men sen sket jag i de, fan, kan inte slösa bort alla dagar i sängen Oo !

 

Nu har jag precis ätit frukost, haha nårra timmar för sent, men iaf;)

 

Nu ska jag ut å gå en sväng, kylit ute, men frisk luft:D

 

Vi hörs senare:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 2 december 2009 08:58

Usch, nu är jag vaken.. Trött som jag vet inte vad.. Kaffe i högsta hugg, räddaren i nöden!

Ska köra till Mörrum om en stund och hämta John som sagt, men är inte alls sugen på att gå ut, de ser så kallt ute:(

Men när jag kommer hem tror jag att jag ska lägga mej under täcket och bara mysa (och kanske sova lite till..) hehe:)

 

Nae, bäst jag avslutar..!

Va ska ni hitta på idag?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 2 december 2009 01:10

Vissa människor går en på nerverna.. Dom pladdrar å pladdrar, men inget vettigt kommer ut ur käften..

Här kommer 2 exempel, å nu skiter jag i om han tycker jag hänger ut honom, för dehär är min blogg, å han behöver inte läsa den om han inte vill! Dessutom nämner jag inga namn, så de så!


  

Är jag en osäker brud för att jag är vän me en gammal flamma...?




  

Och är de så svagt att ha svårt att tycka om nån..?


Vem håller ni me?

Av Johanna Rudolfsson - 1 december 2009 22:37

Kom hem från Emmas för en stund sen, så nu har jag ätit och lite så.. Blir väl tv ikväll, sen sova.. Imån ska jag faktiskt upp i vettig tid för att hämte John i skolan & köra honom te tandläkaren.

 

Känner att jag inte har allt för mkt att skriva ikväll, så bäst jag lägger av;)

Kommer jag på nånting bra sen så drar jag en rad te då;)

Ha de bra iaf!

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 1 december 2009 14:10

http://www.youtube.com/watch?v=3QeuRfcsdvc&feature=fvst

 

Brick and Lace-Love is wicked!

Rätt gammal, men den är fortfarande bra om ni frågar mej:)

 

           

Av Johanna Rudolfsson - 1 december 2009 14:01

Många tankar snurrar runt i huvet just nu.. De är aldrig bra att ha för mkt fritid!=P

Jag får helt enkelt hitta på nått att göra ikväll för att få mej på andra tankar! Ska hämta John om en stund, sen efter maten ska jag ut och gå en lång runda tror jag, resan hjärnan:)


Vi får se va kvällen/natten har att erbjuda mer!

Av Johanna Rudolfsson - 1 december 2009 12:10

Nu är de första december hörrni.. Inte länge kvar te julafton nu inte;)

 

Har precis kört hem *****, hehe.. Ska dricka kaffe nu å bara ta de lugnt, för jag är så jävla trött Oo.

Kom på nu me att jag måste öppna första luckan i chokladkalendern! Glöm inte de;D Tihi!

 

Va ska ni göra för skoj idag?:)

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards