JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 22 december 2009 22:41

Kom hem från julfirandet för att tag sen, kollat lite OC bara:)

Va trevligt.. Även att jag inte gillar julen=P

Alla öppnade en varsin present, och jag fick ett par rosa skor! Awsome;)

Lägger in bild imån;D

 

Imån får vi se va som händer.. Besök möjligtvis:D

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 22 december 2009 15:44

Va tycker ni? Kan jag bära upp röda läppar lr inte?:)

Va ärliga, jag kan ta de;)

 

  

  

Av Johanna Rudolfsson - 22 december 2009 11:34

Av Johanna Rudolfsson - 22 december 2009 11:09

Inatt hade jag en hemsk dröm!! Usch, jag drömde att jag hade vatt iväg, satte mej i bilen, de va mörkt ute. Kollar ut genom framrutan och ser en bil stå still en liten bit längre bort, han som sitter i har en filmkamera och filmar mej. Jag kör hem så snabbt jag kan. Sätter mej vid msn näör jag kommer hem, någon skriver, och då är de dendär gubben som filmade mej som skriver.. Han skriver "kolla ut genom fönstret".. Jag kollar ut, och där står han i rutan. Jag tar telefonen, försöker rringa Jennie, men telefonen är helt tyst. Fy! Gaah, jag hatar mardrömmar:S

 

Hur har ni sovit inatt?:)

 

Idag ska jag fira jul som sagt.. Först nu ska jag kolla klart på våra bästa år, sen blir de lite träning och så, sen duschen, sen aa, fårvi se. Ska ju inte va hos mamma & pappa förrän klockan 17 så..

Va ska ni hitta på för nått?:D

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards