JohannaRudolfsson

Alla inlägg under december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 31 december 2009 14:44

Gott nytt år på er allihopa!

Ska strax iväg, så hinner inte skriva mer än såhär^^

Hoppas ni får en jävligt bra kväll helt enkelt, så hörs vi imån;)

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2009 23:52

"Snodde" några av frågorna Paow hade på sin blogg, tror inte hon misstycker=P Hon har så många mer läsare än mej ändå så^^ haha!=)

  


Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2009 23:24

Om 30 minuter är de torsdag, vilket betyder sista dagen på 2009.. Känns som att tiden bara flyger förbi, men skönt faktiskt!

Imån ska jag på fest, ska va där klockan 17.00 för mat, sen kommer de mer å mer folk under kvällen. Kommer säkert bli bra, bara de att de är några där som inte gillar mej, vet inte om jag sagt de förr? Men så är de iaf, 3 stycken kommer va där som inte är så stora fan av mej..Efter va jag hört!

 Vet inte vrf, och kommer nog aldrig få reda på de heller så.

Men men, får se te å komma dit å va söt helt enkelt;)

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2009 19:21

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2009 17:37

  

Skulle va en dröm som går i uppfyllelse, så får väl ha de som nyårslöfte.. Att skicka in bilder te olika argenturer? Skratta inte åt mej, de är faktiskt min dröm!

 

Btw så börjar Victoria Secrets fashionshow klockan 20.00 ikväll, de ska jag se;)

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2009 17:07

Nu vaknade jag för en halvtimme sen typ.. Vrf ska jag allti lycka somna?=P

Gick ut en runda direkt när jag vaknade, för å få lite luft och piggna te!

Ska ta mej en kopp kaffe nu typ, och skicka in en ansökan om ett jobb:)

Funderar på om jag ska sätta på mina lösnaglar idag me och se om dom passar bra lr om jag behöver fila te dom tills imån.. Jag måste ju se perfekt ut helt enkelt;)

 

Snart är de 2010, herregud va skönt! Då får man en liten chans att börja om på ny kula!

Va har ni för nyårslöften?

Jag har några, men dom tar vi sen, för mina fingrar är stela efter promenaden:P

Kallt som fan ute juhOo

 

Vi hörs sen:)

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2009 12:37

Härligt väder ute, solsken!:) Dock kallt som fanken.. Så de är inte så jävla roligt å va ute även att de är soligt:P

Idag börjas de.. Måste fixa mej så att jag är brun och fin till imån, har redan börjat, men behöver en sista omgång, lr näst-sista.. (möjligt att jag tar en omgång brun utan sol imån me så)..

Annars vet jag inte va dagen har att erbjuda alls.. Jennie kommer hem iaf!

 

Tänker nu göra idag?:)

Puss&kram

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2009 00:33

Jag gick ju hotell & restauran på gymnasiet, och vi hade ansvarsfull alkoholhantering.. Där sa dom att om man hatt minnesluckor en gång, så ligger man i farozonen för alkoholism..! Vilken har inte hatt minnesluckor lixom? Har de nästan varje helg.. Ibland mer ibland bara en liten snutt.. Men oftast när de är fest och så..

Tog dedär testet ni vet, på IQ? För att se hur nära alkoholism jag va.. Och enligt dom frågorna så ligger jag i farozonen där oxå..

Och jag dricker vin idag, kommer antagligen göra imån me, och på nyårsafton.. Hmm, man kan ju börja fundera.

Min farfar va alkis, och de sägs ju att sånt går i släkten.. Vet dock inte om de är 100% säkert att dom vet, men finns väl en teori iaf!



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards