JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 21 december 2009 22:18

Har ni hatt en bra dag?:)

Jag eller... hrm, Jennie har;) Hade jag gjort de hade de slutat me att den åkt ut genom balkongen, haha!

Har plockat undan lite här hemma å så me, och puttat Jennies bil:P Den hade ju stannat i morse, så den fick dom bogsera hem..

 

Imån är de som sagt dax att fira jul första gången i år.. Hatar julen.. Man känner sej mer ensam än annars på nått konstigt sätt..

It sucks!



Av Johanna Rudolfsson - 21 december 2009 11:22

Hej! Förlåt för att de va så tyst här igår.. Men de va ju trots allt söndag;) Får väl se te så att de händer mer här idag:)

 

Va ute i lördes, förfest sen compa.. Över lag, en trevlig kväll.. Kunde vatt bättre, kunde vatt sämre:) Men så är de väl för de mesta.. lr?

Va gjorde ni i helgen?

 

Idag ska jag städa av lite, sen montera ihop julgranen och klä den:D

Imån ska vi fira jul no.1 Men har inte tänkt å öppna mer än klapparna från Johan och Madde! Resten öppnar jag på den riktiga julafton.

 

Men jag ska börja städa nu, vi hörs senare kära ni:)

 

puss


Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards