JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 2 december 2009 20:34

Kom igen, de är bara 2 som besvarat frågan i vänsterspalten.. Är de inga mer som ser likheter mellan sej själv och någon i sex and the city..?

Alla är lik någon av dom! Även killarna^^

 

Nåväl, snart är de dax för ett rykande nytt avsnitt av Paradise Hotel, I like it:)

Sen efter de får de bli duschen tror jag..!? Får se om jag tyar, behöver va fräsch imån, ska ju shoppa;)

Måste försöka tya gå en runda te sen, kanske innan duschen så inte håret fryser, it happends^^

 

Well, have a nice evening everyone=)

 

Pusspuss

Av Johanna Rudolfsson - 2 december 2009 17:54

Dagens låt får bli... Kapten Röd-Trasig

Bra text som fan, så sann så sann! Eller va tycker ni?:)

 

http://www.youtube.com/watch?v=slNcPu4FqD0&feature=related

 

 

 

 

 

                        Puss på er<3

Av Johanna Rudolfsson - 2 december 2009 12:59

Kom te tandläkarn me John, va lite tidiga så satt och väntade typ 15 minuter.. Sen blir han inkallad, jag följer me, som den snälla syster jag är;) Han lägger sej i stolen, "Gapa", "Bit ihop", "Vi låter dej stå kvar på kölistan till tandställning, men de kommer dröja ett och ett halvt år innan vi kan göra nått" "Hejdå"

Haha helt meningslöst typ:P gick på nårra sekunder bara^^

 

Sen tänkte jag ju sovit när jag kom hem, men sen sket jag i de, fan, kan inte slösa bort alla dagar i sängen Oo !

 

Nu har jag precis ätit frukost, haha nårra timmar för sent, men iaf;)

 

Nu ska jag ut å gå en sväng, kylit ute, men frisk luft:D

 

Vi hörs senare:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 2 december 2009 08:58

Usch, nu är jag vaken.. Trött som jag vet inte vad.. Kaffe i högsta hugg, räddaren i nöden!

Ska köra till Mörrum om en stund och hämta John som sagt, men är inte alls sugen på att gå ut, de ser så kallt ute:(

Men när jag kommer hem tror jag att jag ska lägga mej under täcket och bara mysa (och kanske sova lite till..) hehe:)

 

Nae, bäst jag avslutar..!

Va ska ni hitta på idag?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 2 december 2009 01:10

Vissa människor går en på nerverna.. Dom pladdrar å pladdrar, men inget vettigt kommer ut ur käften..

Här kommer 2 exempel, å nu skiter jag i om han tycker jag hänger ut honom, för dehär är min blogg, å han behöver inte läsa den om han inte vill! Dessutom nämner jag inga namn, så de så!


  

Är jag en osäker brud för att jag är vän me en gammal flamma...?




  

Och är de så svagt att ha svårt att tycka om nån..?


Vem håller ni me?

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards