JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 6 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 6 december 2009 22:38

nu är snart denna kvällen me slut.. Blev ingen fika me Evelina ikväll, tar de imån ist! Så nu slänger jag mej på sängen och sätter på Sex and the city-filmen:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 6 december 2009 18:53

  

Put your hands up in the air gissar jag att dom spelade där;) 

 

 

   

Haha ful^^    (Jag asså..)

 

    

Av Johanna Rudolfsson - 6 december 2009 17:59

Nu sitter jag här igen.. Har fortfarande inte tatt nån bild på skorna, haha.. Tyar inte, är för trött för å göra nått överhuvudtaget känns de som:P

Och bilderna från compagniet igår kommer jag inte in på!? Helt hemskt! Kan titta på alla andra bilder, men inte på dom från igårOo

Vill ju se om jag fastnade på någon;P

 

Får väl snart sminka mej, känns dock lite onödigt eftersom klockan är sex.. Men ska in te stan och hämta bilen sen, så tänkte slänga in en fika me Evelina medan jag ändå är där:) Längesen vi träffades"/

Men nu ska jag bannemej ta tag i att;)

Har antagligen en hel del å prata om! Mohaha!

 

Va ska ni göra denna regniga söndag?

 

Pusspuss

Av Johanna Rudolfsson - 6 december 2009 14:11

Nu va denna helgen me över.. Och den innehöll jobb & utgång, som nästan alla min helger:P

Igår efter jobbet ble de utgång som vanligt, drack lite, men höll mej j*vligt städad:) & de känns ju bra idag iaf, är dock trött ändå, men de hör väl till!?:)

 

Idag ska jag nog inte göra allt för mkt faktiskt.. Söka jobb, hämta bilen.. Slappa framför Sex and the city;)

 

Såå... Skulle ju lägga in bilder på mina nya skor, som jag förövrigt hade på mej igår och rockade loss i, så bild kommer under dagen/kvällen:)

 

Nae, nu vill jag ha mat!

 

Hörs sen!

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards