JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 16 december 2009

Av Johanna Rudolfsson - 16 december 2009 20:33

Nu är de bara ca 30 minuter kvar^^ Sen börjar de;)

Kalla mej gärna tönt, men jag gillar de(Y)

 

Idag är de onsdag.. Fasen, snart lördag ju, och ser fram emot de ganska rejält faktiskt:D

Va ska ni göra i helgen?:)


                                   

Av Johanna Rudolfsson - 16 december 2009 17:01

De slutar aldrig heller?! Halt är de oxå, livrädd för å ut å köra är jag!

Kommer sluta me att jag köra av vägen å dör typ^^

Skitsamma..

Jag har städat av lite här hemma idag, inte redit klar, men tyar fanken inte mer nu, känner mej väldigt slö.. Vill ut och gå me, men de är så äckligt me snö.. Hatar de verkligenXD

 

Va har ni gjort hela dan idag då?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 16 december 2009 11:52

Dagens låt:

Cobra Starship feat. Leighton Meester - God girls go bad


http://www.youtube.com/watch?v=LepTDuqFHbc&feature=related

 

 

 

Av Johanna Rudolfsson - 16 december 2009 00:09

Vad föredrar jag? Här får ni några av svaren:)

(Inringat me grönt=Johannas favorit

Inringat me rött=Inte Johannas Favorit)

  

Höga klackar framför lågskor

Långt hår på tjejer framför kort

     

Fin rumpa framför fina bröst



  


Fet                       Tjock              Lagom              Sjuk 


  

Pizza framför sallad


   

Öl framför cider! 

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards