JohannaRudolfsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Johanna Rudolfsson - 31 augusti 2010 20:42

Hämtar jag nyckeln te lägenheten.. Så då börjar flytten. Dock tar jag bara lite smålådor me mej, för släp tänker jag inte köra haha:D

 

Men snart är man k-kronabo.. Hemska tanke^^

Ne men ska bli spännande å lära känna nytt folk å nya karlar speciellt!

Se upp Karlskrona, Johanna flyttar te stan;D

Stackarna, ska få dras me mej..Fy fy:P

 

Nu ska jag bjuda mej själv på en öl å lite musik innan jag får besök..

 

Va ska ni göra ikväll?:)

Av Johanna Rudolfsson - 31 augusti 2010 18:12

Bara från själva resan just nu.. :)

 

                                                  

Av Johanna Rudolfsson - 31 augusti 2010 16:54

Hemma från Ullared! Lr har vatt de en stund, men inte tyat logga in på nätet^^ Men nu tog jag all min energi å gjorde de teslut;P

 

Hatt ett par bra dar i Ullared, hittat en del:) Synd bara att dom höjer priserna.. Å gud va lite folk de har vatt där dom här dagarna, helt otroligt haha. Men rätt härligt å kunna röra sej fritt utan å bli förbannad^^

 

Nu blir de väl te å packa upp att å börja fota så ni får se nårra av kapen:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 31 augusti 2010 12:51

Hej på er! Nu sitter jag i bilen påväg hem från ullared:) Snart är de dax för mat, å sen bara ett par timmars bilfärd kvar! Hörs då:)

 
Av Johanna Rudolfsson - 30 augusti 2010 08:14

Sen bär de av te Ullared!

 

Vi hörs kära ni:)

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 29 augusti 2010 22:54

Jag är otroligt glad. Lyckligare än jag varit på länge.

Jag förtjänar knappast lyckan, men jag får väl ta vara på den så länge som den håller i sej.

 

Nu flyttar jag snart så då ryker väl allt åt helvete, men va måste man inte göra för jobbets skull?

 

Får bara sån otrolig ångest när jag tänker på de.. Allt kunde vatt annorlunda.. Oh yes. PAIN!

 

 

Update: Detta är INTE sant!




Av Johanna Rudolfsson - 29 augusti 2010 19:29

Resan är bokad och betald.. Lr jag ska betala te Sandra me, men de gör jag när jag packat lite!

 

Så i oktober åker vi te Gran Canaria i 10 dar. Typ samtidigt som min baby ska dit:)

Dock ska vi inte te samma ställe redit, men kan väl kanske tvinga honom å komma te mej? Haha, lr inte^^ Vet inte ens om de ligger i närheten av varandra men ändå..

 

Nu ska jag inte sitta här å dra, ska fortsätta packa ner prydnadsaker och laga tacos. Ja gud va tjock jag känner mej!

Fy fy! Ska ju träna å svälta mej som fan nu så jag är mager te resan, lr?

 

  


Av Johanna Rudolfsson - 29 augusti 2010 17:31

...Me!  

 

  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards