JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Johanna Rudolfsson - 24 augusti 2010 18:24

Oh ja, tror jag går tebax hit igen! Haha, jag har testat blogg.se å nyligen veckorevyn.com, men trivs nog ändå bäst här.

Eftersom här är de inget krongel, jag kan ladda upp bilder, jag vet hur saker funkar.. Å blogg va cp;t å veckorevyn kunde jag inte ladda upp bilder på typ:S Otroligt idiotiskt!

 

Sitter här söt som socker å väntar på min muskelman^^

Å så mkt har hänt haha.. Har knappt uppdaterat veckorevyn-bloggen överhuetaget-- Så tror jag övergår hit igen, bloggplatsen=bra bloggsida!

 

Visst, de är väl egentligen på blogg.se som folk blir stora, men w/e lixom? Inte min tanke.. Så hälsa mej välkommen tillbaka bitches:)

 

  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards