JohannaRudolfsson

Alla inlägg under mars 2010

Av Johanna Rudolfsson - 31 mars 2010 22:26

De har väl inte ungått någon att Ricky Martin äntligen har kommit ut ur garderoben?

Jag vet att de för nårra år sen pratades väldigt mkt om att han va bög, men helt plötsligt sades de att han va hetro.. Dock tror jag fler än jag har hatt sina aningar om att han är gay.

Och nu bekräftar han de själv, 38 år gammal som han är. (Har jag för mej?!)

Men bättre sent än aldrig kanske, måste ju va en enorm lättnad att äntligen få ut de och kunna va sej själv.

 

Men i mina ögon kommer han alltid va en snäcka, varesej han är bög lr ej!

 

Johanna has spoken!

 

    

Mums, mums, mums, kan man annat säga?!

-Nej!

Av Johanna Rudolfsson - 31 mars 2010 19:22

Platåsko

Såååå snygga! Tycker ni inte?

Dom finns på Halens.se :)

Funderar på att klicka hem dom, dom är billiga oxå kostar bara 349:-, dock har jag ju lite snålt om pengar just nu, så kanske får vänta och hoppas att dom finns kvar senare:)

 

Btw så älskar jag halens skor, såfort man öppnar en ny katalog lr går in på internetsidan så hittar jag nårra skor jag verkligen vill ha ^^

Så ett tips från mej om ni vill handla högklackade skor;D

Av Johanna Rudolfsson - 31 mars 2010 16:12

Kollar top model nu, har nyss ätit.. Kyckling & potatisgratäng *Mums*

Efter top model får jag bannemej ta tag i å städa, sen måste jag ut å power-walka oxå, för de har jag ju bestämt mej för att börja me på redit!

SKA bli smalare te sommaren!

 

Aja, hörs snart:D

  

Av Johanna Rudolfsson - 31 mars 2010 15:22

Ojojoj, fick sluta superduper tidigt idag, redan ve 2;D

Sen tog jag och den andra tjejen som är där på praktik en sväng inom HM. Mindre folk nu än dom andra gångerna jag vatt där inne hehe=P

Men dom hade iaf tygskorna jag ska köpa, så tänkte köra in en runda på lördag tror jag!

 

Nu hoppas jag på mat snart, men kanske inte blir förrän senare, vem vet? Not me;)

 

Känner iaf att jag blir bättre och bättre för varje dag på kassan, men de finns ju så mkt å lära.. Men de löser sej alltid, men ännu står jag inte helt på egna ben, de vågar jag inte. Men snart kanske jag kan;D

*Hoppas, hoppas*

 

Ne nu ska jag ringa pappa för å se om de blir mat snart, annars tar jag å börjar städa nu!

 

Puss

  

Av Johanna Rudolfsson - 31 mars 2010 14:15



  • Brunetter  - Brunt hår känns väldigt nice tycker jag. Kanske lite oväntat då jag själv är blondin, MEN jag är rätt så jävla trött på mitt typ vita hår.. Blont hår är snyggt, men just nu tycker jag brunt hår känns mer rätt.

  • Mittbena  - Sidbenan har vatt de dom flesta kört på ett tag nu tycker jag. Dock tycker jag de är dax att införa den gamla hederliga mittbenan igen! Tycker ni inte de är snyggt?

  • Kilklackar - Jag tycker de är snyggt helt enkelt, har inga själv som de ser ut nu.. Men kommer definitivt skaffa minst ett par nu te våren/sommaren:)

  • Färgglada kläder - Många väljer att köra på svart, jag har oxå en tendens te de. Men jag tänker iaf satsa på mer färgglada plagg från och med nu;)


  

 

  • Svarta kläder - Eftersom jag hissade färgglada kläder, så får jag väl dissa svarta?! Låter logiskt. Dock tycker jag man kan va lite trisst å ha svarta kläder ibland, men inte allt för ofta. De är härligt me färg;)

 

  • Rosa läppstift - Känns inte helt okej.. Har nog aldrig gjort.. Asså visst lite ljusa läppar går bra, men vissa målar i princip sina läppar så ljusa så de bara ser dumt ut. Fattar ni hur jag menar?:)

 

  • Ljusa "osynliga" ögonbryn - Har man ingen lugg så syns ögonbrynen tydligt.. Vissa färgar ögonbrynen ljusa, jag fattar inte vrf! Även om man är blond så tycker jag de är snyggare me lite mörkare ögonbryn. Dom ska absolut inte va helt svarta om man är blond, men inte blonda heller. Vissas ögonbryn syns helt enkelt knappt, kanske kan färga dom lite mörkare, lr fylla i dom me ögonbrynspenna lr sådär:) De tycker jag är snyggt!

 

Dehär är bara mina åsikter, så tyck va ni vill, men såhär tycker jag;D

Meeen, säg gärna emot om ni tycker annat:)

 

Av Johanna Rudolfsson - 31 mars 2010 11:00

Hej! Va gör ni?

Nu är jag på praktiken på Esprit:)

Antagligen packar jag väl upp nyinkommna kläder.. Men vem vet hehe^^

 

Aja, tänkte bara säga; Har ni vägarna förbi Esprit i Karlshamn, titta inom å hälsa på mej! Tihi^^

 

Hörs snart me en hiss & diss-lista!;D

 

Puss & kram


  



Av Johanna Rudolfsson - 31 mars 2010 08:45


  De va den vita tröjan jag fick på praktiken.

Tycker jag ser lite tjock ut på bilden, men aja=P     



Av Johanna Rudolfsson - 31 mars 2010 08:28

Känner mej inte direkt på topp idag.. Är inte sjuk, äntligen har förkylningen släppt lixom *yeeey*!

Men, känner mej trött och de verkar inte bli bättre heller=P Å kan inte dricka mer kaffe än jag redan gjort, för då måste jag dricka utan mjölk, vilket jag inte är ett fan av.. Stackars mej! Hehe.

 

Kommer snart göra ett inlägg på hur jag ser ut idag, men observera att jag som sagt är trött å sådär idag, så de får va som de är..

 

Hörs strax:)

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards