JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Johanna Rudolfsson - 20 mars 2010 20:25

Är inte 100% nöjd, men så får de jävlar va nu, för tyar inte mer haha:P

För första gången i hela mitt liv ska jag ut i uppsatt hår.. Fy va hemskt.. ;)

      


Av Johanna Rudolfsson - 20 mars 2010 12:37

  


           

Av Johanna Rudolfsson - 20 mars 2010 10:33

Lördag idag då ja, har knappt sovit inatt heller pga hostan.. Men aja, jag klarar mej:)

 

Kollar lite på nått program på 5an nu, vetifan va de är.. Hehe.

När de är slut tänkte jag pluppa lite me mitt ansikte, haha, asså koka lite vatten å ha mitt huvud där över så de ångar upp i ansiktet.. Fattar ni? De är ju bra, för då öppnas porerna å man kan lättare klämma finnar.

Å inte för att ni vill veta detta kanske, men berättar de ändå, så har jag en fetis på hakan som jag inte blir av me=P

Satt så me ångande vatten igår me, å då fick jag ut rätt så jävla mkt av finnen, men ska testa ännu mer idag. Haha, fetisen ska DÖ!

 

Aja, nog om de;)

Ikväll blir de iaf utgång, fest blir de ej, men dans iaf:D Å va jag vet så blir de jag, Jennie å Sandra som ska ut å roa oss:)

 

Men nu började programmet, skriver mer sen:)

Puss

  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards