JohannaRudolfsson

Alla inlägg under april 2010

Av Johanna Rudolfsson - 30 april 2010 23:16

Hej alla, nu r jag hemma:) Lr vatt hemma en stund, men ätit å sådär..

Ni festar väl ikväll? De hoppas jag ni gör iaf;) Haha!

 

Själv blir de duschen strax, sen film och nån öl.. Härligt:)

 

Gått bra på jobbet ikväll faktiskt, lite stressigt ett tag, men de va inga problems för moi;) Mjoau!

 

Imån är jag ledig, å då blir de supa, mohaha!

 

Men måste duscha nu hörrni, brb^^

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 29 april 2010 23:06

Jag blir så trött asså.. På alla, så nu tyar jag inte me folk längre!

Förstår mej inte på folket heller haha. Min hjärna är kaosartad just nu.. Skönt me mkt jobb så man slipper tänka på sånt hela tiden me!

 

Lägger nog tankarna, hoppet och tron på hyllan ett tag å bara kör på att jobba så in i, å sen få höga löner^^

Låta jobbet få ta kärlekens & känslornas plats ett btag, de låter väl bra?

-Mjo, de låter perfekt!

 

Jobba, tjäna pengar, bara tänka på mej själv.

Festa, shoppa, bara tänka på mej själv.

Jag, jag,jag!

Johanna, Johanna, Johanna!

 

Färga håret, byta namn, flytta, bli någon annan. Visst skulle de va skönt ibland?

Bara skita i allt som vatt å börja om på nytt?Träffa nya vänner, nya karlar, nya människor & ny omgivning.

Sånt tänker jag på ibland när allt känns meningslöst & tröttsamt..

 

Visst låter jag som en bitter person, men så får de va;)

Ibland vill man bara va någon annan för en dag, se hur man har de då, om livet blir enklare så.

 

Just nu är jag iaf glad för att jag faktiskt kan säga att jag inte känner nått för nån, .. Känns skönt, inga känslor kvar att känna! De är så jag vill ha de, iaf just nu!

 

 

Av Johanna Rudolfsson - 29 april 2010 22:04

Gud så dött de har vatt ikväll på jobbet. Asså har hatt lite å pyssla me, men har bara typ 3 gäster på hotellet.. En som checkade in idag å ha kom redan 15-16 typ, haha. Men men, så kan de va ibland!

 

Hann iaf sluta i tid, lr knappt, för har ju fortfarande disk i diskmaskinen som jag ska plocka ut, men den är inte redit klar ännu.. Ska ändå sova här inatt ju, så kvittar mej! Måste bara ner te bilen me å hämta mina saker.. Skönt me en liten promenad!

 

Imån jobbar jag på Conrad, så vill ni träffa mej får ni gå dit haha;D

Börjar 14 å slutar 21.30, sen blir de te å åka hem å se va kvällen bjuder på!

 

Btw, nån som vet nån rolig fest på lördag? Hör av er isåf, Mjoau!

 

Ne, ska kolla diskmaskinen nu, sen hämta sakerna, sen tv;D

Btw igen, haha, imån ska jag nog kolla läget på stan, se om de finns nån het klänning te mej^^

 

Hörs sen lr imån! Puss<3

Av Johanna Rudolfsson - 29 april 2010 11:57

Nehe ni, snart får jag väl ta å köra å tanka bilen! Sen köra te jobbet å förhoppningsvis stanna där te imån. Bättre de än å åka hem å dit jämt! Sen kommer jag ju ändå hem på freda kväll så, hihih.

 

Känner mej iaf trött å hängig idag, hade inte så mö mjölk så har bara fått 1 kopp kaffe idag, helt jävla hemskt! Får väl se om jag kan köpa kaffe nånstans som jag kan dricka när jag kör så jag inte somnar å dör^^ Är iaf helkonstig i huet känner jag, säkerligen pga för lite kaffe. Ve den här tiden har jag nog vanligtvis druckit minst 5 koppar alla redan (Y)

 

Aja, nevermind! Nu får jag väl snart stänga av här, ska ju tanka bilen å köpa tuggumi innan jag kör te k-krona:)

Hörs efter 22 ikväll!

 

Ha en underbar dag!<3

Av Johanna Rudolfsson - 29 april 2010 10:33

Sovit gott inatt? Jag har, verkligen! Skulle kunna sova nårra timmar te, men de hinner jag inte haha XD

 

Som jag skrev igår så glodde jag på celeberty rehab with Dr. Drew, å då va Amber Smith me, precis samma människa som va me förra gången på sex rehab, hehe så hon har nog många problem;D

  


En annan goding som va me va Jeff Conaway aka Kenickie, wow^^ Coolt haha..

Asså ni vet Kenickie i Grease?

Han är ju rätt fräsh! Right?

  

Av Johanna Rudolfsson - 28 april 2010 21:38

Va gör ni?

Jag ligger i sängen å kollar lite på Grey's anatomy & efter de är de celeb rehab with dr drew, ni vet de jag kollade mkt på fast med sexmissbrukare? Tydligen är de ny säsong nu men me kändisar (Y) Ni får inte missa de hörrni, lova;D

 

Efter de får jag försöka packa lite inför imån, antar att jag stannar på hotellet natten mellan torsdag & fredag. Men vi fr se.. Lika bra å va förberedd iaf!

Testade å sminka mej lite innan, tog lite bilder oxåm får se om de blev nån bra hehe.

 

Längtar te lördag! Då blir de alkohol, yummy!!!

Är de bara jag som börjar planera helgen redan på söndan lr måndan? Haha, tror inte de va?;)

 

Ne nu är nog pausen slut snart!

Hörs efter Dr. Drew!

Puss<3

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 28 april 2010 17:58

Nu åker du jävlar bort från min mobil för alltid ditt lilla fisbarn:D

Bye, bye baby!

Du beter dej inte som du borde, ne verkligen inte.. Kanske du förstår de nån dag. Du kanske förstår vrf vi inte kan va vänner längre:)

Hoppas du förstår de å ångrar de du ställt te me!

  

Ser ni mina otroliga skills i paint?^^


Av Johanna Rudolfsson - 28 april 2010 17:00

Äntligen hemma hörrni! Skönt!

Jobbade 6-14 idag som sagt, rätt härligt, så kommer man ju hem i tid!

Imån jobbar jag kväll, å likadant på freda, sen är jag ledig på lördag (Y)

 

Känner mej skittrött nu asså, har knappt sovit inatt hehe. Tänkte bara uppdatera här sen slänga mej i sängen en stund å mysa framför tvn, om de är nått bra på den:D

 

Va har ni gjort idag?:D

 

Snart är de maj! Woho, snart maj=snart blir jag 20^^

Vuxen, vuxen!

 

Ne, tvn nu, skriver snart!

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards