JohannaRudolfsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Rudolfsson - 30 juni 2010 22:18

Hemma från solningen, har städat klart å nu sitter jag me ansiktsmask å väntar på att tiden ska gå=P

 

Tänkte visa klänningen jag köpte idag, å även de försenade födelsedagspresenterna som kommit haha=D Bara över en månad försenade;)

 

  

Hm-299:-

 

  Present! Snygga;D (HM)

 

    

Å denna klänningen fick jag me, snygg färg te brun hy=)

 

OBS: Ser lite småtjock ut på bilderna, men de är bara för att jag är de oxå;)

Av Johanna Rudolfsson - 30 juni 2010 19:12

Efter en timmes vilande blev de som sagt duschen, å nu behöver jag nog duscha igenXD Började nämligen städa innan å nu är jag varm=P

Jaja, de löser sej, känns skönt att jag är på städhumör iaf, de händer ju inte allt för ofta, så lika bra å +passa på, vem bryr sej om man behöver duscha en gång te lixom?

 

Nu har jag precis moppat golvet, så får bli sittande här nårra minuter, sen kafferast. Sen ve 8 blir de nog en sväng in te stan, sen får jag fortsätta när jag är hemma igen. Behöver rensa upp blann mina kläder som ligger i fotöljen haha. Är de fler än jag som lägger sina kläder på alla andra ställen är där dom faktiskt ska va, garderoben?

  



Hej

Av Johanna Rudolfsson - 30 juni 2010 18:09

Oh, ursäkta mej för dålig uppdatering! Men har jobbat, sen fixat saker på stan i krona.. å nu har jag sovit en timme hehe. Trött som fan ju "/

Nu blir de en dusch å raka benen osv.

Vi hörs om en stund:)

Av Johanna Rudolfsson - 29 juni 2010 21:46

Usch, jag är trött, oh så trött. Men vem kan sova när de är så ljust ute? haha önskar jag hade rullgardin:P

04:15 ringer klockan imån igen.. Jobbigt värre. Dock så är de sista dan innan 2 lediga dagar:) Å eftersom jag jobbar morron imån så kommer dagen gå fort för vi har ju fullt hotell minsann.

De blir ju mkt spring och sådär, men samtidigt som de är stressigt (& varmt) så är de roligt. Jag menar, jag är absolut inte fullärd, jag gör fel from time to time, men faktiskt så tycker jag otroligt bra om mitt jobb! De lilla roliga är att jag egentligen inte är en social person. Asså, social är jag väl, men gillar inte å babbla me massa främmande människor å va trevlig haha, men ändå är de precis de jag gör varje dag på jobbet=P

Lite konstigt kanske, men jag vet inte, så är de bara. Sen har man ju såklart alla snälla å goa arbetskamrater som gör att man trivs oxå=)

 

Vet egentligen inte vrf jag skriver dehär haha, men är väl i brist på fantasi;) Skitsamma^^

 

Nu får jag nog minsann borsta tänderna, å ställa klockorna, sen krypa ner framför tvn en liiiiten stund, sen sova.

 

Gonatt på er allihopa<3

  

Av Johanna Rudolfsson - 29 juni 2010 18:24

Rätt tjatig, men man får ju den på hjärnan iaf haha=P

&hl=sv_SE&fs=1&">&hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">


Fråga mej inte vrf de blir så jävla konstigt, för de kan jag inte svara på hehe

Av Johanna Rudolfsson - 29 juni 2010 15:41

Hej mina vänner=)

Varmt å skönt idag me, så underbart! De får mej verkligen på bra humör! Blir inte ni oxå de?

 

Har precis vatt ute å gått en runda, och nu ska jag bort te mor å far min å grilla lite. Underbart:)

 

Vi får se om jag tyar stanna där längre, gör jag de så tänker jag va där för å sola haha. Känns mer ok att sola på sin tomt, än å lägga sej på gräsmattan utanför lägenheten, lr va säger ni?

 

Nu är de bäst jag drar så inte köttet kallnar;)

 

Pusspuss

Av Johanna Rudolfsson - 29 juni 2010 04:42

Nu har jag vatt vaken i snart en halvtimme=S

Äter lite frulle just nu, innan jag sticker iväg mot karlskrona. Är inte pepp på å sätta mej i bilen nu, hade mkt hellre kröpit ner under de varma goa täcket igen!

Men men, men måste tjäna sitt levebrö, lr va de heter haha:)

    

Knappt så jag vågar ta bild på mej själv om mornarna, jag är så jävla räli då hehe



Nu ska jag borsta tänderna, sen stänga av här! Ha en underbar dag, va ni nu än ska göra=)

 

Puss<3




Av Johanna Rudolfsson - 28 juni 2010 21:57

Nu blir de lite tv, sen sängen. Upp 04:15 imån =S

Hahaha, hur ska detta gå?! Oo Vi testar helt enkelt:)

 

Hörs imån!

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards