JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Johanna Rudolfsson - 4 juni 2010 21:00

Wow, helt otroligt! Äntligen har jag lyckats hitta liiiiiiiiite, pyttelite äckning på mobilen, så kan iaf skicka sms nu hahaXD

Så jävla gott^^

 

Ska kolla lite tv nu innan jag kör te karlskrona, jobbar lörda å sönda, sen ledig månda å tisdag. Kommer ju bli lite mindre jobb nu när en av de andra kommit tebax, men sen när nån går på semester så blir de ju mer igen, så får väl hålla ut:)

Visst, skönt å va ledig, men alltid skönt å jobba me så de kommer in money på korter=)

 

Ne, lite tv nu som sagt, sen blir de en biltur te karlskrona!

 

Hörs imån :)

Ha en fin kväll, va ni nu än ska göra;D

Puss

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 4 juni 2010 19:29

De va längesen, sp idag kommer en redi primadonna;D

   

Perfektion! 

Av Johanna Rudolfsson - 4 juni 2010 12:50

Goddag:) Läget me er? Toppen hoppas jag=)

 

Har vatt i stan me Jennie å shoppat lite småsaker, sen ble de fika hemma hos Robin, å nu r jag hemme igen. Dock skulle jag ringt Emma innan jag körde hem från stan, men de glömde jag ju.. "/ Sen skulle Muskelmannen ringa när han va i stan å här i svängsta har jag inte mottagning på luren idag Oo

Så ingen kan nå mej å jag kan inte nå nån haha! Tror jag får köra en sväng å se om jag hittar mottagning så jag kan skicka sms te dom å berätta hur de ligger te=P

Här bor man i svängsta å ändå har man inte mottagning, illa illa, kunde lika gärna bott kvar i Abborremåla då ;)

 

Ne, får väl köra då, så dom inte tror jag dött! Passa på å tanka me:)

 

Hrs snart=)

 

Puss



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards