JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Johanna Rudolfsson - 8 juni 2010 21:16

L is for the way you look at me

O is for the only one I see

V is very, very extraordinary

E is even more than anyone that you adore can

 

Love is all that I can give to you

Love is more than just a game for two

Two in love can make it

Take my heart and please don't break it

 

Love was made for me and you

 

 

 

Haha, en gammal goding me Nat king Cole som jag inte kan få ur huet! Har sjungt å lyssnat på den sen igår! Fattar de inte=P

Av Johanna Rudolfsson - 8 juni 2010 18:04

Lovely music<3

Av Johanna Rudolfsson - 8 juni 2010 16:04

  

Vilket gillar ni bäst?

Före eller efter-bilden?

 

Personligen tycker jag hon är snyggare efter, men de är väl för att man är lite utseendefixerad.

Dock är hon ju snygg innan me, men aa:)

 

Va tycker Du? 

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards