JohannaRudolfsson

Alla inlägg under maj 2010

Av Johanna Rudolfsson - 31 maj 2010 22:51

Nu får de fanimej bli sängen tror jag! Är trött som en röv helt enkelt:)

Men vi hörs imån lovers!

 

Kisses<3

Av Johanna Rudolfsson - 31 maj 2010 20:36

Älskar mina snälla läsare:)

Vill bara att ni ska veta de, hihi.

  

Så tack för dom snälla komenatarerna hörrni!

 

________________________________________________________

 

Kollar lite Top Model nu, sen nu ve 9 vetifan va som händer, kanske borde ut å gå en sväng? Hmm, mkt möjligt. Nånb som vill hänga me?:)

 

Usch, trött som fan är jag me, fattar inte att jag måste va så nanig jämt, hehe, lustigt dedär. Men aja, får väl sova tidigt ikväll så jag är pigg te jobbet imån! Ska springa inom HM innan tänkte jag, å se om de finns nån kavaj som är snygg så jag kan ha den på begravningen, å sen på jobbet. Hoppas de finns nån! Lr har ni några tips på var de finns snygga kavajer? Hit me=)

 

  



Av Johanna Rudolfsson - 31 maj 2010 18:59

Ursäkta mej, men den här som döper sej te a & b osv, å skriver jag är ful som komentar, lägg ner! Jag bryr mej inte om du tycker jag är räli, men känns bara onödigt å få sånna komenatarer överhuvudtaget, jag vet de nu lixom. Du tycker jag är ful, jag tycker jag är snygg, w/e lixom:)

 

Så de räcker lilla du=)

 

  

Big Kiss, to You! 

Av Johanna Rudolfsson - 31 maj 2010 17:18

Nu MÅSTE jag vila en stund innan jag uppdaterar er! Har nyss ätit å har jobbat idag, så jag är nanig! Så 5.. 10... 30 minuter i sängen blir de nog iaf=P

 

Hörs strax, love you:) Haha

 

puss!

Av Johanna Rudolfsson - 29 maj 2010 16:27

Slutade jobbet för en timme sen typ, härligt värre:) Å grannt väder är de me, synd bara jahg inte känner nån här så jag har nått å göras utomhus haha!

Aja, nu ska jag äta smörgåstårta, för här tyar jag inte stå när denna sega helvetsesk*kdata ska va så jävla seg så jag blir så jävla sur å skriver dumma saker! Hmmm! Fan!


Aja, ha en bra dag, hörs säkert senare när jag lugnat ner mmej från detta vredesutbrott!



Puss




Av Johanna Rudolfsson - 28 maj 2010 17:27

Nu ska jag köra bort te mamma å pappa på mitt eget kalas, haha!

Dock får jag inte dricka ikväll då jag ska jobba imån å köra ikväll:( Trisst när de är ens 20-årskalas, men men, livet är orättvist!

 

Såhär ser jag ut ikväll!

Dålig bild, men w/e!

 

  

Hörs sen<3



Av Johanna Rudolfsson - 28 maj 2010 13:19

Ajajajaj! Har ont i huet:S

Typiskt!

Aja..

 

Va ute å gick innan, härligt med sol! Men nu då? Solen är borta?!?

Fan oxå lixom.. hehe, iaf när jag va ute å gick så kom de en bil å körde förbi, jag såg att dom vände sej om å kollade, sen efter en stund kom dom tebax å körde förbi på andra hållet, sen ännu en liten stund senare så kom dom ännu en gång, haha! Vilka människor de finns=P

Kanske kan va mina shorts som gört? Meeen, är de varmt så är de, s¨gr inte jag runt i kortbyxor precis hehe:)

Men lite kul sånt=P

 

Va gör ni idag?

 

NU kom posten!

Av Johanna Rudolfsson - 28 maj 2010 11:40

Hej hopp!

 

Mår ni bra? I do:)

Har vatt hemma hos mamma & pappa å fikat å nu har jag duschat å vet ni?! Jag har blitt solbränd på benen;) Bara under en timmes fika kan man se va shortsen slutar=P Hehe! Toppen toppen:D

 

Nu ska jag sminka te mej lite, sen ska jag på me kläderna å ut å gå:)

Härligt som fan ute ju, å jag är LEDIG;D

 

Hur är vädret där du bor?:)



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards