JohannaRudolfsson

Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Rudolfsson - 31 december 2010 14:33

Nu har jag äntligen blitt färdig. Kommer naturligtvis behöva fixa lite te när jag kommer te Jennie hehe.


Men nu kan iaf stressen lägga sej, dock verkar den inte vilja de^^ Hade behövt ett glas nu så hade de nog gått bättre:) Men inte så smart när man ska köra kanske;)



Ne, kolla så allt är nerpackat nu så jag kan köra snart:)


Gott Nytt År babes!


Puss

Av Johanna Rudolfsson - 31 december 2010 11:20

Nu är de nyårsafton.. Otroligt, helt otroligt!


Håller på att dricka upp de sista kaffet så jag kan slänga mej i duschen sen. Känns som jag behöver börja fixa mej snart. Ska köra här ifrån 15-15:30, å jag behöver tid.


De är mkt hår som ska fixas, för jag har en hel del av den varan, plus löshåret.

Benen ska rakas, ögonbrynen ska plockas, näsan ska trimmas osv.. Mkt å stå i!


Håller faktiskt på å¨jobba ihop en lista på va man MÅSTE göra innan man gå på dejt. Men de kommer sen, i lite olika omgångar.

Tycker alla killar ska läsa den iaf, så att ni kan inse va vi fruntimmer gå igenom! Haha, men de kommer längre fram. Hoppas ni kommer gilla de:)


Nej, dusch va de!

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2010 18:14

Victoria's Secret Fashion Show som börjar 20:00 ikväll på tv 3?


Menar väl de, de får man inte missa för allt i världen:)


 

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2010 17:57

         


Kan ju själv säga att dom sista går fetbort! Skulle se ganska dumt ut på mej tror jag^^

Marisa Millers lr Adriana Limas är ju dock kanske mer i min smak va gäller bröst.


Ja dagen D börjar närma sej^^


Va tycker ni?:)

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2010 15:54

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2010 14:03

Måste bara rekomendera filmen jag gav te John i julklapp; Kommissarie Späck!


Haha, ja oj ja.. Gäller nog å ha lite sjuk humor, så alla som tycker sej ha samma humor som jag kommer älska den^^


Se den!


 

Jag ger den 4 av 5 toasts, kanonkul!  

Hej

Av Johanna Rudolfsson - 30 december 2010 13:16

Trött som ett as idag. Vrf vet jag inte, gick å la mej rätt tidigt, sov länge,

men ändå är jag förbannat trött.


Men men, nu har jag slöat tillräckligt för idag, nu blir de te å stada lite. Blev precis klar me disken å har slängt en omgång sopor.


Ska ha de fint å städat när jag kommer tillbax från Karlshamn/svängsta efter nyår!

Av Johanna Rudolfsson - 29 december 2010 16:20

Hemkommen från nagelförlängningen.. Va iofs ett tag sen.. Men bättre sent än aldrig^^


Iaf, de blev ingen förlängning.. Hon sa att de inte skulle funka hehe.

Mina naglar va för långa för de, var hon nu ser de. En förstärkning blev de dock, fransk manikyr. Skitsnyggt, men tror fortfarande de hade vatt snyggare me förlängning;)

Men jag litar på dom som har utbildningen. Å hon sa att vissa gör förlängningar även om hon säger att de inte ska, å en vecka senare är som tbx för att dom brytit av naglarna. Hade man inte hatt långa naglar innan så va man inte tillräckligt van för å klara av å göra alla vardagliga saker. Å visst, sant, har ju hatt lösnaglar förr å dom går ju av titt som tätt å gör allt så mkt svårare.

Hon sa oxå att när man förstärker naglarna med gilé å grejer så växer naglarna jättebra å mkt eftersom gilén tar alla smällar, å inte dom redia naglarna.


Även om jag inte är 100% nöjd eftersom dom inte blev långa, så är jag ändå nöjd. De ser ju så mkt fräshare ut! Lrhur?


Bild kommer, jag lovar:)


Nu tar jag ett glas vin å fixar te mej, så jag förhoppningsvis kommer iväg sen!

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards