JohannaRudolfsson

Alla inlägg under januari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 31 januari 2010 21:51

Imån ska jag som sagt opereras.. Klockan 8.00 ska vi börja, så får köra rätt tidigt"/ Men skitsamma, de är ju inte så att jag behöver va särskillt pigg:P

1,5h före operationen ska man ta lugnande piller, så de blir ju kul å testa;)

 

 

Finns två olika sätt att göra de på, och jag tror att jag ska göra två-stegs grejen.. Men minns inte helt säkert, märker la de imån;) Hehe


 

Det är alltså installation av implantat jag ska göra imån, får inga tänder då eftersom de måste läka ett bra tag innan dess..

   

Såhär kommer de se ut när de är helt klart.

 

Wish me luck;)

Av Johanna Rudolfsson - 31 januari 2010 16:35

Självklart så får man ett sms av Carro på hotellet som undrar om jag kan jobba imån.. Hade så gärna gjort de, men ska ju opereras imån på morronen så tror inte jag känner mej fit for fight för jobb.. "/

De är ju självaste fan helt enkelt.. Men jaja=P

 

Jaha, dagen har bestått av mestadels sängliggande, men ändå så mår jag hur bra som helst idag.. Men trött är man ju alltid på söndagarna tycker jag så.

 

Va som händer resten av kvällen är inte bestämt heller.. Ska väl kolla tv då oxå typ=P

Å imån smäller de! Första operationen äger rum, toppen verkligen!:)

Längtar som en idiot:)

 

Puss

  

Av Johanna Rudolfsson - 31 januari 2010 11:18

Hej på er:)

Dålig updatering jag vet.. Ingen uppdatering alls igår faktiskt ju=P

Iaf, igår så va jag på fest, sen blev de utgång ofc. Men mår absolut skitbra idag:)

Va hittade ni på igår?;)

 

Skriver mer sen hörrni:)

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 29 januari 2010 22:29

Sådär, nu börjar kvällen lida mot sitt slut.. Lr kanske inte, vissa är säkert ute å festar som as just nu, lr så sitter man hemma å kollar film.

Jag festar typ aldrig på fredagar, vet inte redit vrf men jag är mer en "lördagstjej" =P

Ikväll har jag iaf vatt duktig å gott me Jennie, sen kollat på Solsidan, den nya humorserien som började på 4:an idag=)

Lite småskoj sådär, trodde dock jag skulle ligga dubbelveken av skratt^^ Men de kanske kommer..!

 

Iaf tänkte jag nog ta ett avsnitt av OC nu innan Raw börjar:)

 

Va gör ni ikväll? Festar? Är me pojk-/flickvännen?:)

 

 

 

  



Av Johanna Rudolfsson - 29 januari 2010 15:35

Vad är romantik för er?

Jag vet inte redit va de är för mej, är inte direkt bra på de där måste jag erkänna.

 

Men jag dejtade en kille ett tag, de va inget märkvärdigt och han gjorde aldrig nått romantiskt för mej, inte för att jag bryr mej men.. Sen så kan man väl säga att jag gjorde bort mej totalt, inget ni behöver veta direkt=P

Men iaf.. Efter att jag gjort bort mej, slutade vi typ träffas, för han va verkligen skitsur på mej & jag förstår honom fullständigt!

Men de jag gjorde är antagligen oförlåtligt, dock önskar jag verkligen han kunde förlåta mej.

De hände att vi träffades nån gång, men då va allt stelt och konstigt efter de som hände. Och sista gången jag va hemma hos honom

tände han ljus osv.. Kanske inte jätteromantiskt, men vrf lixom? När han redan gjort klart för mej att han va besviken på mej å inte ville förlåta mej?

De är de jag inte förstår..

Kanske egentligen inte betyder nått, men samtidigt så kändes de vid de tillfället som att han kanske ändå hade känslor kvar för mej.. Men va vet jag.. Vi har inte pratat mer efter de, och jag börjar äntligen känna mej bekväm utan honom.

 

Livet är inte lätt må jag säga^^

Av Johanna Rudolfsson - 29 januari 2010 13:36

Sådär, fort va de gjort!

Kom te tandläkarn, tog ut bågen på 5 minuter, pratade lite me tandläkarn å körde hem=P De är så de ska va;)

 

Va som händer nu är de att jag ska kolla om de är nått bra på tv, å sen ska jag ut å gå en runda:) Fint väder ju, även att de är kallt!

Sen antar jag att jag ska hämta John ve bussen för att sedan åka å äta;D

Idag/ikväll när Jennie kommer hem, ska hon hjälpa mej me mitt brev, varesej hon vill lr ej! Så där hör du Jennie!=P



Av Johanna Rudolfsson - 29 januari 2010 11:21

Gomorron alla:)

Sovit gott?

 

Har vatt hos mamma & pappa innan i morse, som vanligt.. Känns nästan lite onödigt å skriva de, eftersom de är samma visa nästan varje dag;)

 

Whatever, ska köra te tandläkarn om nån timme typ.. Ska dit och ta ut bågen i underkäken inför operationen på måndag:)

Så de ska bli skönt, kommer säkerligen skava utan bågen, men vem bryr sej, att den åker ut betyder bara att operationen är nära.. Sen ska den ju in igen på tisdag så:)

 

Asså idag känner jag verkligen att jag har en såndär "ful-dag".

Har ni oxå sånna ibland?

När man gör så gott man kan, men blir verkligen inte nöjd och känner sej fulare än vanligt=P Hemska dagar är deXD

Jaja, ska bara te tandläkarn, så tror inte han bryr sej om jag är ful lr ej^^ Hehe!

 

Pusspuss

Av Johanna Rudolfsson - 28 januari 2010 19:13

De där ansökningsbrevet lär aldrig bli klart! Skitsvårt å få ihop nått juh:S

Har lite olika punkter som man helst ska ha me i brevet, men får lixom inte in de på nått bra sätt. Blir skitirriterad verkligen:(

 

Jaha, freda imån vilket innebär tandläkarn för att ta ut bågen i underkäken innan operationen. Sen på kvällen vet jag ej, film nån?:)

Å på lörda, fest ofc;)

Va ska ni hitta på?

 

Puss

  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards