JohannaRudolfsson

Alla inlägg under juli 2010

Av Johanna Rudolfsson - 31 juli 2010 18:57

Snart är de dax att åka hem te mamma å pappa för å grilla innan The Playtones. Gott;)

 

Känner mej bara så jävla fet idag haham tror jag måste börja motionera mer igen. Hinner knappt me de nu me allt jobb:(

Men får ta tag i att bannemej!

Säger jag när jag sitter här me en ölXD

 

Imån är jag ledig, så då ska muskel komma, hoppas jag!

Å så måste jag städa oxå.. Usch!

 

Ne, dax å avsluta. Man vet aldrig när Jennie ringer!

 

Ha en underbar lördag alla<3

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 31 juli 2010 17:34

Hej:)

 

Lördag idag, jobbat as usual.. Vatt en lite småhektisk dag eftersom själva programmet med alla in och utcheckningar å sådär finns. Men de löste sej, fick ta betalt kontant osv å skriva upp vilka soim hade betalat osv haha. Svårt å förklara, men kan ju säga att de va skönt å se när datan fixade sej å jupiter kom upp. Aldrig vatt så gla:P Haha, lr jo. Men ändå:)

 

Nu hatr jag precis vilat å duschat, tänkte väl snart börja småfixa mej lite. Lyckades byta bort mitt morronpass imån, så jag kan åka te kärrasand idag å titta på The playtones;D Awsome!

 

Drick & svälj, Trevlig helg!


Av Johanna Rudolfsson - 30 juli 2010 17:28

Nu ska vi "snart" hem te Abborremåla å träffa alla från gbg, som jag missat varenda år:P

 

Jobbat hela dan idag, ska berätta att jag är så trött på att just nu, de är bara skit. Gäller å kolla frammåt..

Funderar på att börja plugga igen, vill ju bli psykolog, men bara de att de är så jävla jobbigt å börja om i skolan:P

Måste väl antagligen läsa upp min matte först för å ens ha behörighet te högskola, sen så verkade de va massa skit man skulle göra, men fattade inte hälften. Tror jag behöver prata me nån om att, nån som kanske är lite mer insatt som tex nån på ams.. Lr? Aja, skitsamma:)

 

Måste torka håret nu:)

Hörs när jag kommer hem!

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 29 juli 2010 10:34

Trött, sur, nervös, vill inte.. Så känner jag just nu:P

 

 

Dricker kaffe å kollar tv just nu, sen ska jag sminka te mej lite å förbereda mej för jobb.

Av Johanna Rudolfsson - 28 juli 2010 11:11

Onsdag.. Nedräkning på högsta nivå haha. Längtar te söndag så jag kan jobba å sluta å komma hem å va ledig:P

Bara 10 pass kvar sen är jag tbx på Aston:)

 

Har precis kollat på Våra bästa år å ätit frulle, så nu tänkte jag duscha av mej lite kvickt, sen bara slappa lite te. Längtar te klockan är 10 ikväll, som fan asså.

 

Skitsamma nu, är på dåligt humör idag å känner inte för å jobba. Inte, inte, inte!

Av Johanna Rudolfsson - 27 juli 2010 11:42

Tyler Bachtel; yummy yummy! Don't you think?  

 

  



Av Johanna Rudolfsson - 27 juli 2010 10:15

God morgon sweety pies  

 

Har precis satt på kaffet å ska strax sätta mej och kolla Våra bästa år å avnjuta en kopp:)

Tisdag idag, å jag ska jobba 14-22. Hoppas, hoppas, hoppas allt går smidigt, för känner mej inte på humör för å stressa mej till döds idag igen haha.

 

Sen är ju saken den att "grannarna" från Gbg är hemma i Abborremåla, å jag kommer inte få träffa dom i år heller eftersom jag jobbar:(

 

Mamma sa att jag kunde följa me dom dit imån, men schihoo, jag kom på att jag fick byta te kväll imån, så då kommer jag ju inte hinna ändå:S

Blir så frustrerad:(

Va ju sså längesen jag fick träffa dom, å hade ju vatt kul å få göra de nått år, eftersom vi faktiskt umgicks mkt förr när jag bodde i Abborremåla.

 

Men aja, nu börjar programmet!


Av Johanna Rudolfsson - 26 juli 2010 23:35

Färdig äten.. Så jävla gott, inte hunnit äta på jobbet idag.. Så då förstår ni kanske hur mkt de har vatt å göra hehe.

Inte lätt alla gånger å hinna me allt, å chefen satt kvar när jag gick hem.

Stackare! Men de är verkligen inte lätt asså. Vissa dagar är ett rent helvete å då önskar man att man va minst 3 personer:)

Men men, hoppas på en bättre dag imån!

 

Nu ska jag slänga mej på sängen å kolla tv tänkte jag, å vänta te de blir söndag så lilla muskel kan komma=D

 

Hörs kanske senare igen, lr hörs vi innan jobbet imån:)

 

  





Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards