JohannaRudolfsson

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna Rudolfsson - 29 september 2010 22:15

Slutjobbat för min del:)

Gått bra på jobbet idag tycker jag..

 

Nu blir de hemfärd och lite tv, sen sängen.

Jobb imån 14-22, sen fredag 5:45-14 (lr 16??)

Ledig lördag, sen har jag lovat att ta kvällen på söndag. Snäll jag är;)

Behöver lite pengar så lika bra, plus att jag tycker om mitt jobb! De är socialt!

 

Längtar te måndag så jag får mitt bredband från com hem, får en trådllös router (stavning?) oxå typ, så jag kan sitta på toa å blogga när jag skaffat laptop haha! De måste man bara älska<3

 

Nej, dax å köra hem så man får lite sömn!

 

Gonatt på er, hörs ca 22:00 imån!

Av Johanna Rudolfsson - 29 september 2010 16:30

Thank you God för tidsinställda inlägg!

Annars vet jag inte hur jag hade klarat mej haha! Lr hur ni hade klarat er kanske jag ska säg?;)

 

Dock kommer de bli skönt när jag får internet hemma här i kna, så jag slipper stå kvar efter jobbet å göra dom..

Men pappa har iaf sagt att jag antagligen får mitt bredband på måndag, så då blir de te å flytta datan oxå, så jag kan blogga;D

Tänk så beroende man kan bli! Så beroende så man står kvar en halvtimme efter man slutat, bara för å uppdatera bloggen!

 

Nu sitter jag på jobbet, om jag inte blir sjuk de vill säga, men har jag bara vatt en gång på typ 3 år här, så skulle inte räkna me de^^

 

Jag lovar att jag ska uppdatera efter jag slutat!

Av Johanna Rudolfsson - 28 september 2010 22:15

Hej! Long time, no  seen, l va man säger i amerika;)

 

Uppdaterar en snabbis innan hemfärd, och passar även på å göra ett inlägg till imån, så ni kan läsa nått litet iaf!

Har tänkt göra precis likdant imån, uppdatera + ett tidsinställt inlägg även imån efter jobbet!

 

Längtar t helgen, då blir de antagligen hässleholm för hela slanten^^

Btw, måste växla pengar te resan me! Påminn mej!



Av Johanna Rudolfsson - 27 september 2010 11:54

Hej alla:)

Måndag igen, en hel veckas jobb ligger framför mej, å säkert en del av er oxå:)

 

Är hemma i Svängsta nu som ni vet, men om en halvtimmer ska jag bege mej te kna, å antagligen stanna där hela veckan. Kommer hem på fredag isf:)

 

Men ska verkligen försöka tya me å uppdatera efter jobbet varje kväll^^

 

Ha en underbar dag!

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 26 september 2010 23:20

Nu blir de snart sängen.. Gonatt på er hörrni!

Hörs imån! Love you all:)

Av Johanna Rudolfsson - 26 september 2010 20:11

Snart kommer muskelmannen hit, såå gulligt:)

 

Skönt å träffas idag, för kommer jobba eftermiddag måndag-torsdag, sen förmiddag på fredag, sen är jag ledig helgen. Då ska vi träffas, men de är ju typ en hel vecka dit, så ska bli mys å träffas en kväll iaf:)

 

Vi hörs säkert senare, lr imån innan jobbet!

 

Puss på er:)

Av Johanna Rudolfsson - 26 september 2010 18:28

Asså detta är verkligen min favoritlåt.. Så underbar!

Kan inte sluta lyssna  

Hej

Av Johanna Rudolfsson - 26 september 2010 17:21

Hemma i Svängsta, å gud som de ser ut här:P Köket är fullt me massa av Jennies grejer, å hela Jennies rum å tomt, alla garderober är tomma å de ser precis ut som när vi skulle flytta in.. Tomt och tyst. Bittert!

 

Nu ska jag betala mina räkningar, vilket te viss del är annledningen te att jag är här i svängsta.

 

Vi hörs strax:)

 

Puss

 

  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards