JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Johanna Rudolfsson - 23 september 2010 17:00

Ja, va gör man inte för er läsare. Lr egentligen så är jag ju ingen hejjare på å uppdatera när jag är i karlskrona, då jag inte har nån egen data här ännu. Men nu (igår, imån när ni läser de) så tog jag mej minsann tiden efter jobbet å ställa mej ve datan å skriva en rad:)

Bra va?


Ikväll är de sista kvällen lr aa för denna veckan. Sen efter jobbet blir de hemfärd:) Te svängsta asså.

Sen på fredag blir de tandläkarbesök + att jag ska få träffa Muskel:)

Längesen nu ju.. Tyvärr, lr?


Men ingen lugn å ro för mej, utan sen blir deatt fara tbx te karlskrona för att jobba helgen. Å sen börjar veckan om igen.

Hehe, så ni kanske förstår att jag inte hinner uppdatera ordentligt?

Hoppas ni inte tröttnar iaf:)

SKA bättra mej, jag lovar! Behöver bara flytta data + bredband te karlskrona först, så löser de sej sen, de är så sant som de är sagt!





Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards