JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 24 september 2010

Bye

Av Johanna Rudolfsson - 24 september 2010 21:22

Nu kör jag te Karlskrona.. Uppdaterar efter jobbet imån!

Kommer te Svängsta igen på söndag.. Fan kommer sakna Svängsta.. Nu blir man sentimental=P

 

Aja, ha en trevlig kväll/natt alla<3

Av Johanna Rudolfsson - 24 september 2010 20:16

Vatt ute på en joggingtur.. Gud säger jag bara, de är farligt! Haha!

Man blir ju hur trött som helst, andas som en häst å vill bara dö! Så känner jag när jag springer:P

 

Tror jag kan behöva nån som pushar mej, som säger "Nu jävlar!"

 

Nej, Johanna hatar å springa!

Av Johanna Rudolfsson - 24 september 2010 18:09

Nigel Barker, Hunk<3

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 24 september 2010 16:17

Jisses va hungrig jag är nu! Blir värre å värre haha.

Pappa är i Kristianstad å köper saker te min sänghimmel jag ska ha för å skärma av sängen från resten av rummet i lägenheten.

Men snart borde han va hemma, å då blir de pizza!

Längtar efter min kebabsallad!! Ska inte äta nått annat onyttigt.. Kanske kebabsallad är onyttigt oxå, de vet jag inte? Men de låter bättre än en stor fet pizza iaf haha;)

Känns mer fräsht, lr va säger ni?

 

Can't wait!

 

Funderar för övrigt att testa nutrilett, nån som vet om de funkar?

 

  

"I'm thinking of you  "


Av Johanna Rudolfsson - 24 september 2010 13:31

Nu får de bannemej bli en promenad!

Spanien here I come!

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 24 september 2010 11:55

Jaha allihopa, nu är de 3 månader kvar te julafton^^

Så... God jul i förskott, haha!

____________________________________________

 

Vatt hos tandläkarn idag som sagt, rätt segt å ta sej upp redan 8..

Men de gick!

Bytte ut lite skit i munnen, sen va de klart.. Dock får man ju allti vänta 15-20 minuter extra, för de går ju aldrig komma in när man ska så=P

Men man får gilla läget helt enkelt:)

 

Sen åkte jag hem te mamma å fikade, Jennie va oxå där, ytterst trevligt^^

Längtar te jag kan bjuda hem alla te karlskrona på fika, de kommer bli mysigt! Dock så lär de inte hända att nån kommer så ofta direkt haha, eftersom nästa alla jag känner är kvar i svängsta/karlshamn osv.

 

Som sagt, de löser sej!

Av Johanna Rudolfsson - 24 september 2010 00:47

Herregud, NU är jag hemma.. Fick jobba över lite, då 3 gäster kom sent:(

Sånt är allti tråkit, men vill ju veta att alla kommit å att allt är okej. Så va gör man inte lixom..

Imån ska jag upp 8 för å gå te tandläkarn.. Roligt de me när man är hemma så sent¨¨

 

de går bra nu:P

 

Hörs imån!

 

Natti<3

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards