JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Johanna Rudolfsson - 9 september 2010 20:13

Pappa å mamma va här precis å har packat första lasset på släpet.

Imån kör dom te min lägenhet i K-krona.. Så nu börjar de bli tomt här hemma"/

Detta känns spännande å skrämmande på samma gång^^

 

 

Nu är de rörigare än nånsin här hemma haha, å jag som städade igårXD

Men aja, röra hör väl te flytt kan jag tänka mej;)

 

 

Smygreklam för tv 6?? Haha  

=S

Av Johanna Rudolfsson - 9 september 2010 17:47

Neeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!


Av Johanna Rudolfsson - 9 september 2010 16:07

Nu är jag hemma igen. Vatt å hälsat på syster min:)

 

Å precis ätit nu, å nu blir de bara lite lugnt för en stund. Sen måste jag sätta fart å rensa ut skåpet så mamma å pappa kan ta min bokhylla sen.

Imån börjar flytten på redit.

 

Känns som om jag tjatar om denna jäkla flytten jämt, men jag mår lite halvdåligt över allt:(

 

Skitsamma nu, hörs sen:)

  

Av Johanna Rudolfsson - 9 september 2010 12:36

Har visseligen vatt vaken ett tag, men iaf^^

 

Har precis vatt hos pappa, å snart blir de in te stan å handla, sen en sväng te Jennie:)

Efter de blir de nog mat, sen får jag ta å packa lite. För ikväll ska pappa fylla släpet så han kan köra te kna imån.

Tydligen så måste vi va ute innan sista september nu, eftersom den gamla tanten som va här å kollade på lägenheten för ett tag sen ville ha den.

 

Så snart är man knabo på redit.

Help me God!

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards