JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 7 september 2010

El

Av Johanna Rudolfsson - 7 september 2010 11:47

Idag innan jobbet ska jag försöka hitta te nått ställe.. Minns inte ens namnet? Har de uppskrivit dock.. Iaf, så ska jag dit å skriva på ett kontrakt, så jag får lite el i min lägenhet;P

Kan va bra å ha nu när jag ska sova där i helgen lr hur?

 

Hoppas bara jag hittar, men de tror jag nog:P

Får se om jag ska börja flytta imån lr torsdag lr va de kan bli.. Who knows?

 



Av Johanna Rudolfsson - 7 september 2010 09:57

Gomorron kära bloggläsare!

 

Sovit gott?

Hoppas jag:)

 

Nu sitter jag här me mitt kaffe å försöker vakna te liv, blev väckt av Muskelmannen idag, damn you!=P

Alldeles strax ska jag ner på konsum å handla lite frulle, så jag har nått i magen idag på jobbet!

Tydligen är fukost viktigt?!

 

Va ska ni göra idag?

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards