JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Johanna Rudolfsson - 14 september 2010 16:00

Man måste ju göra lite tidsinställda inlägg när man ska iväg å jobba å inte har tid att uppdatera, lr hur?

 

Klockan är nu 4, när detta inlägg publiceras, å då är de väl snart dax för mej att börja plocka fram lite saker te kvällsmaten.

 

Btw, nån som känner för å hitta på nått ikväll?

Jobbar te 22, sen ska jag sova i kna inatt å börjar inte förrän 14 imån.

 

Kommer kanske fler tidsinställda inlägg sen, vem vet?!^^

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 14 september 2010 11:02

Hej kära läsare!

Hur mår ni idag?

 

Har vatt hemma hos mamma & pappa å fikat, å nu hgar jag precis målat på ansiktet.

Så om 1,5h så bär de av te jobbet.. Sover i karlskrona inatt, men imån kommer jag hem eftersom jag ska te tandläkarn på torsdag förmiddag.

Kan inte lova nån utomordentlig uppdatering idag å imån, men sen är jag tbx;D

 

Hoppas ni klarar er?

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards