JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Johanna Rudolfsson - 5 september 2010 23:18

Nu blir de sängen för min del! Trött som ett as!

Imån är de dax för jobb igen..

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 5 september 2010 22:10

Gokväll, blev ingen uppdatering i Hässleholm, men nu är jag hemma å aktiv igen:P

 

Lilla muskelmannen lagade mat åt mej, jag bestämde igår på fyllan va vi skulle äta idag haha;D

Man får ju ha lite pli på dom, right?

 

Sen kollade vi på Sex and the city 2, som va helt okej! Dock hade ju jag önskat att de va lite mer sex i den, namnet lixom?! Hallå, sex är ett måste! Men inte då.. Men aja, den va iaf ganska bra:)

 

Nu har jag precis kommit hem, så nu blir de nog lite tv innan sängen:)

 

  

 

Hörs senare!


Av Johanna Rudolfsson - 5 september 2010 11:30

Jösses, denna helgen slut me.

 

Om en halvtimme tar jag bilen te Mörrum för å sen ta tåget te Hässleholm för å träffa Muskelmannen:)

 

Kommer hem ikväll, ska försöka sno hans data så jag kan blogga där ifårn^^

 

Hörs<3

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards