JohannaRudolfsson

Alla inlägg under november 2010

Av Johanna Rudolfsson - 30 november 2010 23:23

När man va ung blev man "kär" i alla. Minns att jag brukade skriva i min dagbok att jag älskade en massa killar haha.

Såfort man såg nån som va snygg, "älskade" man honom. Haha, ja de va tider de:P

 

Sen kom den åldern när jag absolut inte hade nårra känslor alls.

Tog dagarna som dom kom, brydde mej inte om konsikvenserna alls.

Dissade killar hit å dit utan å bry mej ett smack.

 

Nu har jag nog blitt "normal"..

Bryr mej om människor. Känner känslor.

Kan ju inte säga att jag gillar de precis, men de känns ändå på ntt sätt bra att veta att jag inte är så kall som jag trodde.

 

Men å känna saker är tufft. Man tänker för mkt, så mkt att de gör ont i hela hjärtat och hjärnan.. Varje kväll när jag ska sova får smyger sej alla känslor fram och jag kan ligga klarvaken länge å bara fundera.

 

Så åldern har verkligen gjort mej blödig.. Å jag hatar de.

Man kan hoppas att jag växer ifrån de igen.

Av Johanna Rudolfsson - 30 november 2010 21:12

Somnade visst.. De är som vanligt me andra ord.. Mat gör mej trött!

 

Nu fr de nog bli lite kaffe, sen inte mkt mer ikväll.. Tyar inte.. Är för trött.. Hela tiden.

Va händer?

Av Johanna Rudolfsson - 30 november 2010 18:30

Bjussar på en låt medans jag står i köket å slavar^^

 

Härlig låt, underbar text!

 

Love it!

 

Mat

Av Johanna Rudolfsson - 30 november 2010 18:14

Hemma.. Lr vatt en stund, dock inte mkt tid över te å skriva här^^

Jobbar 8-16 idag, som jag säkert nämnde igår.-..?

Sen gick jag en sväng på stan.. Handlade mat, å sen hem å ringa pappa som tydligen ringt å letat efter mej:P Sen på me potatisen på spisen, å diska all jävla disk.. Å nu sitter jag här:P

Ska dock strax fixa korven.

 

Blir ugnsstekt falukorv å potatismos idag, är så jävla sugen på de asså!

Så inga underliga saker idag inte.. :)

 

 

Ne, korv va de ja!

Av Johanna Rudolfsson - 29 november 2010 23:28

Skrev ju i de tidsinställda inlägget att jag hoppades att min fina stjärna hade tänts som den skulle.. Men naturligtvis inte.. Dock kom jag på när jag kom hem att jag inte satt på knappen på lampan, så kanske drf den inte ville tändas;)

 

Får kolla imån bittida då om den har släkts ist haha.

Aja, sånna problem jag har^^

 

Hemma från jobbet nu iaf, stel som en lutfisk.. Kallt är de ute iaf, minus 6 sto de på i bilen...

Imån blir de ett förmiddagspass, dock börjar jag inte förrän 8, då jag ska jobba te 4 ist. Så kan stanna uppe så pass länge så jag hinner se paradise iaf^^ Härliga liv:)

 

Vi hörs sen, lr imån=)

Av Johanna Rudolfsson - 29 november 2010 18:45

Tänka sej, de är mindre än en månad kvar te julafton. Hur lstigt känns inte de?

 

De har vatt ett långt år, fullt av minnen.. Men nog pratat om de, får lista årets händelser när de börjar närma sej nyår!

 

Egentligen är jag inget fan av kylan, julen å snön. Men i år har jag nån lustig känsla.. En bra känsla.

Sålänge jag slipper gå ut är jag nöjd hehe.

 

Förhoppningsvis ser det ut såhär här hemma nu..

Om timern gjort sitt jobb;

  

Å jag menar... Lite mysigt ser de ju ut, lr hur?:)

Av Johanna Rudolfsson - 29 november 2010 15:00

  

Av Johanna Rudolfsson - 29 november 2010 12:48

Har lagt in alla räkningar på internetbanken.. Så nu är de bara å vänta på att pengarna ska dras..

Ser man väl aldrig fram emot?:P

 

Men är otroligt stålt över att jag lärt mej göra de sejälv överhuvetaget haha=)

 

Vuxenpoäng!

  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards