JohannaRudolfsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna Rudolfsson - 31 oktober 2010 23:04

Vatt en lugn kväll för min del, å nu börjar jag bli nanig. Så aa, får väl bli sängen snart.

Jobb imån, på Conrad.. Ska nog gå bra, synd bara att Annika är sjuk, jävlit längesen man fick prata lite skit me henne"/

 

Men som sagt, går nog bra ändå.

Make it work!

 

Gonatt alla:)

Av Johanna Rudolfsson - 31 oktober 2010 20:15

Sitter just nu bänkad framför tvn.. Ensam mamma söker nu ju:)

Ni tittar väl på de?

 

Är inte JÄTTEinsatt i de hela, men ändå haha.

Såg på reklamen att Christian kommer tillbax? Oooh, han som är så söt^^

Skulle gärna klinka på hans ballalajjka (stavning??)

 

Börjar tätna nu; undra vilka som vinner i år? Dock så höll de inte förra säsongen om jag inte minns fel? -Sto väl massa om de i tidningarna har jag för mej.

 

Åh sen har de ju redan skrivits om han den där från Karlskrona, å de va la inget bra sagt om honom? Ne, han får de inte vinna!

 

Uppdaterar mer efter programmet

 

  


Av Johanna Rudolfsson - 31 oktober 2010 19:51

Veckans skönhet;

 

Jake Gyllenhaal.

Han är inte så pjåkig han, lr va säger ni? 

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 31 oktober 2010 18:08

Trodde ju muskelmannen skulle komma ikväll.. Men tdligen ska dom jobba nån annanstans i veckan nu.

Stackars mej...! Aldrig ska man få va gla^^

 

Kollar lite på Top Model å väntar på att kaffet ska bli klart.. Sen blir de duschen, luktar illa;)

Skämt å sido, är ju allti fräsh.

Av Johanna Rudolfsson - 31 oktober 2010 16:47

Jävlar vilka falska äckliga människor de finns!

Vuxna människor oxå, herregud..

Av Johanna Rudolfsson - 30 oktober 2010 22:04

Johanna, kom nu ihåg å ställa tebax klockan en timme innan du går å lägger dej! För inte vill väl jag komma en timmme för tidigt te jobbet när ändå ingen äter så tidigt?:P Nee-tänkte väl de;)

Av Johanna Rudolfsson - 30 oktober 2010 19:12

Herregud asså, har handlat mat! Haha

å Håller just nu på å laga korvstroganof me ris, så jävla duktig jag är:)

 

Dock vet vi ju inte om de är ätbart ännu, men de hoppas jag, för hungrig är jag^^

 

Te de blir de lite film, lugn hemmakväll ikväll, jobb imån.

Å vet ni, imån är de söndag^^

Gott!

Av Johanna Rudolfsson - 30 oktober 2010 15:22

Nu jävlar blir de städ här hemma!

Städat som en tok på jobbet, så ser ingen annledning te å inte fortsätta hemma oxå^^

 

Sen måste jag handla lite mat, tänkte gjort de när jag ändå va i stan, men självklart hade jag glömt listan på allt jag behövde hemma.. De är såååå typiskt mej!

 

Ne, städa va de:)

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards