JohannaRudolfsson

Alla inlägg under februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 28 februari 2010 15:24

Jag är rädd, jag är ensam, jag är förskräckt.

Jag är mej själv, jag är utanför, jag är ensam.

Jag är ledsen, jag är arg, jag är frustrerad.

Jag är ensam, jag är själv, jag har ingen.

Jag är rädd, jag är sårad.


(Betyder egentligen inte ett skit)

Haha

Av Johanna Rudolfsson - 28 februari 2010 11:37

Nu har jag vatt sådär kass på å uppdatera igen, men de blir ju oftast så på helgerna.. Är för trött för å skriva helt enkelt;)

 

Tänkte göra en snabbresume (heter de så?);

 

Fredag: Förfest hos Sandra, med singstar, nått jävla tärningsspel vi kom på sen utgång på Mingel. Ytterst trevlig kväll, dock va man ju liiite på lyset "/ Hehe

 

Lördag: Lugn dag, lugn kväll.. Kollade  melodifestivalen, sen åkte jag hem te en viss person;) Kollade lite film, pratade, oxå en trevlig kväll, dock något lugnare än fredan (skönt va la de)!

 

Va har ni gjort i helgen? Fest för hela slanten lr?:)

 

      


Haha, ser verkligen hemsk ut på bilderna, men aja;)


Av Johanna Rudolfsson - 26 februari 2010 19:02

Nu blir de fest:D

Av Johanna Rudolfsson - 26 februari 2010 13:38

Nu har jag vatt hos mamma å pappa en sväng, vägarna är jättefina förutom bortom bron.. (Ni som inte kommer här ifrån lär inte fatta va jag menar:P) Iaf, så hoppas jag snön försvinner bortåt pappas å mammas me snart, för där vill jag då inte köra mer annars:P Kommer knappt upp för deras backe heller för de är typ is där nu, haha!

Iaf, annars är jag skitglad för att snön smälter, men de skulle väl bli kallt ikväll igen? Om jag inte minns fel..

Å så börjar de säkert snöa igen snart!

 

Jaja, hoppas på att de blir pizza snart, lr om nån timme lr så;D Är sjukt sugen hihih.

Sen får vi se om de möjligtvis blir fest me sandra ikväll:)

 

Va ska ni hitta på?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 26 februari 2010 11:40

Missade ju tiden hos tandläkarn idag:S Vaknade 9.40, å skulle vaknat 6.45 "/

Har typ aldrig hänt innan att jag försovit mej, men denna gången så.. Minns inte ens att klockan ringde, å jag är 100% säker på att den va ställd.. Så nu kommer man ju få betala 100kr för missat besök:P

Men pappa skulle te tandläkarn idag me så han skulle se om han kunde ta en ny tid. Skönt de iaf!:)

Tror dock inte dom är så glada på mej"/



Av Johanna Rudolfsson - 25 februari 2010 21:55

Ville bara meddela att just nu är de en film på tv3, cake heter den.. Verkar väldigt bra:D

Kolla, kolla, kolla;)

 

Tandläkarn imån 7.40 Hemskt drygt:S Men måste man sätta in bågen så måste man=P

Å skicka in papper te försäkringskassan så jag kan få pengar me, yummy!

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 25 februari 2010 13:16

Som säkert nårra av er så är jag jävligt svag för Christina Aguileras musik. Å hon är ju skitbra, men måste säga att dom 2 artisterna som enligt mej har dom bästa rösterna ever är Celine Dion & Whitney Huston. Håller ni inte me?:)

 

 

           



Av Johanna Rudolfsson - 25 februari 2010 11:21

Lr, gomorron å gomorron, man kanske inte ska kalla de morron, men iaf=P

Kollade nyss Våra bästa år och drack en kopp kaffe, gott:)

 

Tänkte fortsätta städa lite idag, så jag blir klar me den skiten, fan va tråkit de är asså:P

 

  

Följer nån av er Våra bästa år, eller

 

nått liknande?

 

Isåf vad för nån?:)

 



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards