JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 14 februari 2010

Tv

Av Johanna Rudolfsson - 14 februari 2010 16:19

Har precis kommit hem från mamma å pappa, å är trött som en geting.. Så blir  lite tv såhär efter maten.. :)

Help, I'm a teen mum, börjar på 5an om 10 minuter.

Ett ganska bra program om ni frågar mej!^^

 

Har egentligen inget å skriva nu, så lika bra å låta bli.. Haha.

 

*Längtar te morrondagen är över!*

Av Johanna Rudolfsson - 14 februari 2010 11:46

Alla hjärtans dag idag då ja.. Då ska nästan alla va me sina flick-/pojkvänner va?:)

Grattis te er;)

 

För mej är detta en dag som vilken som helst.. En helt vanlig tråkig söndag.. Men de duger de me för mej:)

 

Igår så va jag bara hemma, en kompis kom över och kollade lite film å gick en runda, så de va ju skoj.. Annars va de en tråkig kväll, men ibland behöver man ta att lite lugnt me! Iaf jag.. Även att de är tråkit, så behövs de :)

 

Fick även veta att jag är en wannabe fjortis.. vet dock inte vrf, men de är ok att tycka va man vill! :)



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards