JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 24 februari 2010 20:33

Va gör ni ikväll?:)

Själv kikar jag lite på lyxfällan, ganska kul å glo på faktisk.. Herregud va folk slösar assåOo Fattar inte va dom tänker me..!

Jag som trodde jag va bra på å slösa pengar på massa onödigt, men inte då! Känner mej redit duktig *Stolt*

 

 

Men sen är ju inte jag den som är den å köper massa märkeskläder precis, tycker jag är precis lika fin å bra fast att jag handlar på HM å Gina å sånt.. Behöver inget känt märke för å känna mej bra å modern, hehe.
Men de kanske bara är jag, men jag kommer från landet så kanske är de som gör't? Haha.
 
Frågor:
*Hur mkt pengar slösar ni på kläder & skor varje månad?
*Köper ni ens nått i kläd & skoväg varje månad?
 
    
 
 
 
Av Johanna Rudolfsson - 24 februari 2010 13:35

Åt nyss, trött som en fisk nu asså:S Tyar inte städa mer för tillfället, men lite bättre är de ju nu än innan jag började kan jag ju säg^^

 

Asså jag fick en rolig tanke (som alltid). Tänk om bilen blev omodern å hästar blev modernt.. Haha, tänk om alla trafikregler å sånt fortfarande gällde, fast man red ist. Tänk när de står 4 hästar på rad ve en stoppskylt och väntade på att få rida ut=P Kunde sett rätt roligt ut tror jag:P

 

Jaja, bara en av mina många lustiga funderingar jag har ibland;)

Jag har aldrig sagt att jag är som jag borde!

 

Kanske ska lägga sej å kolla lite tv, de är ju faktiskt ganska jobbigt å gå te mamma å pappa på dessa vägar! Man glider å har sej å me mitt humör så är man riktigt förbannad innan man kommer fram dit man ska;)

 

Puss på er

Av Johanna Rudolfsson - 24 februari 2010 11:26

Onsdag idag va..? Mjo, tror de.. Hehe

 

Gick hem te mamma i morse ve 9 för att dricka kaffe å prata lite, som alltid^^

Nu har jag precis kollat klart på våra bästa år, snacka om att jag blir förbannad när jag kollar på de XD

Så nu tänkte jag iaf städa lite, kan verkligen behövas:)

 

Btw så va jag hos Timmy igår å kollade en film, Miss March hette den. Faktiskt ganska kul, ni borde se den;D

 

Ne, lika bra å sätta igång innan jag ångrar mej:)

 

Puss

 

  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards