JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 2 februari 2010 22:58

Jaha, nu va Paradise hotel slut för denna gången och Jackie & Patrik vann! Va rätt väntat faktiskt. Egentligen tycker jag ju att Kristoffer va en värdig vinnare eftersom han klarat sej igenom en hel del "knipor".. Men sen har han även svikit vänner, inte bara i spelet utan på andra sätt oxå.. I spelet får man ju va beredd på att man blir huggen i ryggen av sin bästa vän, men annars är de fel. Både Kristoffer och Erika betedde sej ju rätt svinigt.

Tex, Kristoffer & Annelie tyckte sååååå mkt om varandra osv, å va bara med varandra, sen åkte Annelie ut..

Erika höll ihop me Stefan, och på dom verkade de oxå som att dom skulle hålla ihop även efter.. Men sen åker Stefan ut och då går Kristoffer och Erika å kn*llar.. Lite dumt, för om man sett paradise hotel innan så bör man veta att dom gamla deltagarna kommer tebax (kan ju ändras från säsong te säsong, men man ska nog allti va beredd på att lixom)

Och även att Kristoffer och Erika röstade ut Andreas & Greta när dom lixom va typ bästa vänner och de va så nära finalen... FEL!

Hade ju inte spelat så stor roll om Andreas och Greta stått i finalen me Kristoffer & Erika, eftersom de är jurryn som väljer vilka som vinner, så då handlar de inte om spel längre..

Men men, dom fick ju bara en röst så. What goes around, comes around!

 

Tycker ni rätt par vann?:)

  



Av Johanna Rudolfsson - 2 februari 2010 19:53

Sitter nu å försöker komma på alla ställen i karlshamn jag kan tänka mej att jobba på.. De är svårt vill jag lova, att komma på alla butiker som finns lixom?! Inte de lättaste! Oo

Men försöker iaf, å de är väl de som är de viktigaste, kommer säkert på fler å fler och sen får man ju fråga alla andra me, som kanske kan komma på nått:)

 

Va gör ni ikväll?

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 2 februari 2010 14:07

Jaha, här kör man in te tandläkarn och ska sätta in bågen, sen gör dom inte de ändå för jag är för svullen för de nu:P

Å så drog hon i min läpp så jag trodde jag skulle börja lipa den tönten, haha..

Å jag sa som de va, att jkag är livrädd för å borsta tänderna nu, för de gör ju ont! Men då säger dom att jag måste borsta på själva skruvarna oxå, asså i såren.. Aj! Men men, måste väl göra de så de inte börjar mögla typ=P

Men ser inte fram emot de kan jag säg!

 

Hämtade även mina skor som vatt hos skomakaren, mkt fina är dom nu:)

Så man fick ju iaf nått vettigt gjort i stan.

 

Har nog tänkt hålla mej inne idag medans de är ljust ute iaf, för jag ser lite ut som ett päron i ansiktet faktiskt:P Smal upptill å bred nertill.. Snyggt! Hehe:)



Av Johanna Rudolfsson - 2 februari 2010 12:00

Då va de tisdag, ska snart iväg te tandläkarn och sätta in bågen igen.. Vet inte redit hur de ska gå, för munnen är verkligen svullen och de gör ont att gapa för stort.. Men jaja.

 

Annars va som händer idag har jag inte bestämt, ska hämta mina skor från skomakarn iaf, medan jag ändå är inne i stan lixom:)

Men de är nog de enda jag ska göra utomhus idag typ, ser ut som stryk eftersom jag är skitsvullen verkligen"/

Hoppas de går ner te helgen iaf, för ska jag festa vill jag ju inte se ut som ett päron i ansiktet! Hehe=P

 

Va ska ni göra idag?:)

 

Puss



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards