JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 23 februari 2010 18:21

Rubriken har absolut ingenting me de jag tänker skriva, men de skiter jag i för jag döper inlägget te va jag vill:)

 

Va gör ni ikväll?

En annan lyssnar musik å dricker vatten (de ska tydligen va bra?!)

Ska iväg lite senare å glo film me en kompis typ, så de blir säkert trevligt:) Ska GÅ dit oxå, Johanna kan hon;D

 

Asså guuud, jag behöver pengar! Nån som vill ge mej lite eftersom jag är så fattig? (A)

Antagligen inte... :P

Men när jag får pengar nästa månad så blir de ju först te å betala mina skor som pappa just nu lagt sina pengar på, sen räkningar å sånt skit me.. Men jag känner ett enormt behov av ¨å handla nu, kanske just för att jag inte har nårra pengar:P

Borde kanske inte köpa så mkt alkohol,

de tär på både kropp å plånbok -.-

Jaja, w/e..

 

Å måste bara säga att vissa männsikor beter sej lite underligt, men de får man väl leva me!

 

Puss på er, hörs sen



Av Johanna Rudolfsson - 23 februari 2010 12:59

Hej på er allihopa:)

Hur mår ni?

 

Vaknade av att pappa ringde i morse, så åkte hem te han en runda å fikade å pratade lite skit=P

Sen nu har jag precis börjat sminka mej lite, springer omkring i bikiniöverdel å shorts, så nu är jag redo för sommar;) Hehe

 

Får se va som händer idag helt enkelt, ska gå hem te pappa å mamma sen så jag tränar fläsket lite. Man ska väl gå innan man äter väl? För å få igång förbränningen, lr har jag helt fel? Sen går jag ju hem oxå, så då förbränner man ju lite kalorier då me hoppas jag:P Är ingen hejjare på sånt där, men tror de är så, haha:)

 

Jaja, ska sminka klart mej nu!

 

    

Haha två fula bilder från helgen.. Hmm..?!=P




Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards