JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 16 februari 2010 22:46

När sommaren kommer behöver man ju lite nya skor såklart, lrhur?:)

Hittade 2 par på hm.com som man kanske ska köpa.. Jag är mer en "högklackat-tjej", men ett par lågskor lr 2 skulle inte skada att ha, för fötterna måste ju få vila från alla höga klacka. Som tex när man jobbar, då är de skitjobbigt att springa omkring me höga klackar, lr om man ska ut på stan en dag å känner att man inte tyar ha klackar, å de är på tok för varmt för gympaskor.. Så ja, jag behöver införskaffa nått sånt!:)

    

Dom sista sandalerna är typ inget jag skulle vilja ta på mej egentligen, för de är verkligen inte min stil.. Meeen, de är ju så snyggt på andra, så kanske jag skulle...?

Kanske inte de blir just dom paren jag köper, men exempelvis:)



Av Johanna Rudolfsson - 16 februari 2010 19:09

...var tog dagen vägen? Tycker denna tisdan bara flögit förbi, bra och dåligt antar jag=P

Somnade iaf när jag hade vatt och ätit, så har inte hunnit färga håret ännu, tar nog de imån ist:)

Jag skämdes nästan idag på mötet så mkt utväxt har jag..

 

Iaf, är från o me imån inskriven på jobbgarantin för ungdommar, vilket betyder att man vatt arbetslös i mins 100 dar, så ÄNTLIGEN ska jag börja få pengar! Inte skitmkt, men även små summor är pengar=P

Sen ska jag självklart fortsätta söka jobb, sommarjobb och praktik, men allti bra å veta att man får lite pengar medans man inte har arbete på något sätt.. Tycker iaf de är kanon:)

 

Har ni gjort nått vettigt idag/ikväll?

 

Puss


Av Johanna Rudolfsson - 16 februari 2010 11:08

Tisdag idag då, så idag är de dax för möte på arbetsförmedlingen så jag kan börja få lite pengar iaf. (Y)

Sen ska jag passa på att köpa hårfärg i stan me så jag kan få bort den fula utväxten.. Lr ful å ful, men nu är de lite för mkt faktiskt, så måste fixa de idag typ:)

 

Va hos mamma & pappa innan i morse, gick dit som jag så fint har sagt att jag ska börja me. *Stolt*

Har ju blitt att jag går mkt mindre sen all jävla snö kom, men nu ska jag försöka ändra på de, för de är skönt och hälsosamt att gå! :)

 

Va ska ni göra idag?

Pusspuss

 

  

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards