JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 3 februari 2010 22:13

Fantastiskt bra låt:)


        

Av Johanna Rudolfsson - 3 februari 2010 16:16

Kollar just nu top model.. Vet att de är repris, och tror jag vet vem som vinner, men har inte sett alla avsnitt, så tittar gärna igen lixom:)

Men de finns ett fruntimmer där som jag stör mej nått så fruktansvärt på! Hon är sjuk i huvet juhXD Kolla, så vet ni vem jag menar=P

 

Jaha, annars idag har de inte hänt så mkt, håller på att tvätta nu..

Svullnaden har gått ner en aning sen igår, så förhoppningsvis ser jag normal ut igen snart.. Kanske redan imån? *Hoppas*

 

Va gör ni idag?:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 3 februari 2010 12:13

..en rolig historia;P


En ung man går in på en mack för att köpa kondomer.

Mackföreståndaren förklarar att det finns förpackningar me 3, 6 lr 12 kondomer, och frågar killen vilken han vill ha.

 

-Tja, säger killen lite kaxigt. Jag har dejtat en riktigt het tjej i några veckor och ikväll har hon lovat att jag ska få sätta på henne. Vi ska äta middag hos hennes föräldrar och sen sticka hem till mej för att göra de. Och när hon väl fått smak för min k*k kommer hon inte vilja sluta, så jag tar ett 12-pack!

 

På kvällen hos flickvännens föräldrar börjar killen be bordsbön, han ber och ber och ber.

Tillslut lutar sej flickvännen mot honom och viskar:

-Du har aldrig berättat att du är religös..?

 

Då viskar han tillbax:

-Och du har aldrig berättat att din pappa jobbar på macken!

 

 

 

Hahaha, lite rolig va den allt;)

Av Johanna Rudolfsson - 3 februari 2010 00:26

Vet att allt jag babblar om just nu är mej å min operation osv, men snart är de slut me de! *Lovar*

 

Här kommer iaf bild på mej innan operationen, och en bild tagen idag..

Ser ni skillnad?

  

  

Svullnaden kommer naturligtvis försvinna, så kommer inte allti se ut sådär, men aa:P

Skillnad? -I think so!

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards