JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 9 februari 2010 15:49

Har funderat på om man kanske skulle sälja sin balklänning..

Kommer ju garanterat aldrig använda den igen, men samtidigt känns de jobbigt att göra sej av me den. Asså, jag vill ha den, men har ingen användning för den, utan den bara hänger i garderoben å är värd massa pengar Oo

 

Vad har ni gjort me era balklänningar, för jag kan knappast va den enda flickan som vatt på sin studentbal?^^

 

Bilden är inte jättefin direkt, men ändå=P

 

 

  

Notera att det inte är baldagen när bilden är tagen, va mkt finare då^^ 

 

Nån som är intresserad?;P



Av Johanna Rudolfsson - 9 februari 2010 09:13

Jaha, idag har man ju vatt vaken sen halv 9, fantastiskt va?;P

-Ja de är de!

 

Håller på att fixa mej nu, ska strax köra och tanka, sen iväg te stan.. Känner inte för de, men får tvinga mej själv helt enkelt, för jag vill ha ett jobb mer än nått annat! Såå..

Men ska fixa de sista me håret, sen fixa lite me papperna.. Ses sen:)

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards