JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 8 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 8 februari 2010 23:30

Hej alla:)

Va gör ni? En annan sitter ju uppe halva nätterna..

 

Kvällen har bestått av besök te Svängstas bibliotek, skulle skriva ut mina ansökningsbrev å mitt nya cv å sen kopiera upp en massa kopior..

Meeen naturligtvis så glömde jag listan på hur många kopior jag behövde hemma, så får kopiera imån i stan ist tänkte jag. Dock räknade jag ut att jag behöver skriva ut ca 108 papper, så tror jag delar upp de lite å tar nårra kopior imån å lite nån annan dag för att slippa känna mej så dum när jag går in å ber nån hjälpa mej kopiera upp 108 kopiorXD

De är rätt mkt papper asså=P

 

Så imån ska jag alltså te biblioteket ve 10-tiden när dom öppnar, sen ska jag iväg på stan å prata me folk i butiker osv.. Har delat in allt i olika grupper, så tar 2 lr 3 av dom 6 grupperna jag har imån, å resten en annan dag:)

 

Måste ju ha gjort iaf lite av "läxan" jag fick av jobbcoachen te på onsdag! Annars blir hon nog inte så glad.. Men dock har jag ju suttit gömd hemme ett antal dar pga operationen. Man vill ju va snygg när man är ute å ska representera sej själv, am I right?:)

 

Btw så har ju kvällen bestått av massa sms.. Sweet;)

Mer än så säger jag inte XD

 

Puss på er

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 8 februari 2010 13:28

Sådär, äntligen har jag skrevit klart mina ansökningsbrev och mitt cv, så sen efter 3 ska jag upp te biblioteket och skriva ut det och kopiera ett antal kopior.

 

Va som händer annars idag vet jag ej, kanske får besök, men isåf måste jag ju städa å de är ju tråkit:S

Meeen, vi får se helt enkelt  

Va ska ni hitta på idag?

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards