JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 10 februari 2010 18:09

Då har man vatt lite duktig idag då:)

Nu dricker jag kaffe å lyssnar musik, ska snart sminka på de sista sen är jag fääärdi=P

Ikväll kommer som sagt en hit, bäst jag inte nämner nårra namnXD

Detta låter säkert skittaskit, men inte menat så.. Men hoppas de inte blir för sent ikväll, för jag är verkligen skittrött=P

De löser sej nog..!

 

Btw, vet någon nån bra blogg man kan sysselsätta sej me nån gång?:)

Lämna gärna era bloggadresser som komentar så jag vet vilka jag ska kolla in:)

Thnx!

 

Puss på er


Av Johanna Rudolfsson - 10 februari 2010 15:15

Hej igen! Har vatt hos jobbcoachen mellan 12 å halv 2, sen kom jag hem å började plocka undan eftersom jag ska få lite besök ikväll=P

Ska ta ett varv me dammsugarn me sen, vet dock inte om jag tyar diska, men han behöver la inte gå ut i köket, lrhur?^^ Hehe..

 

Hoppas iaf att pappa ringer snart och säger att de är mat, för jag är så jävla hungrig:S Verkligen!

Sen ve 4 är de ju top model me.. Så då får man vila lite oxå, är trött som ett höghus idag:(

Men dammsuga måste jag göra, får ju inte besök förrän efter 8 ikväll, så de hinner jag me efter top model ju:)

 

Va har ni gjort och ska göra idag?

Puss

Hej

Av Johanna Rudolfsson - 10 februari 2010 10:55

Tänkte inte skriva så mkt nu, men ska iaf snart te stan och prata me min jobbcoach..

 

Meeeen, vi hörs när jag kommer hem, ok?:)

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards