JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 17 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 17 februari 2010 20:38

Namn: Johanna Rudolfsson (+2 mellannamn)

Ålder: 20 år i maj.

Familj: Mamma, pappa, storebror, storasyster & lillebror.

Hårfärg: Blond, fast är egentligen brunett.

Ögonfärg: Blåa (tror jag?)

Längd: Typ 171cm

Vikt: --

Skostorlek:39

Utbildning: Hotellreceptionist

Körkort: Ja

Bil: Ja

Tandställning: Ja

Singel: Ja

 

 

Btw, har funderat på å bli brunett igen, fast inte förrän te hösten/vintern.. Känner att mitt stackars hår inte mår så jättebra av att blondera de.. Färgar dock inte håret så ofta som säkert vissa andra gör, för lite utväxt stör inte mej:) Men, ändå lixom, blondering tär ju mer på håret än nån annan färg, så kanske borde gå tebax te min gamla hårfärg te hösten?

Vill egentligen inte alls, för jag älskar mitt blonda hår.. Känner mej fin och så i de, å jag har hört att andra tycker de me så:)

Men behöver tänka på håret, kanske blir flintis annars? Å de vill jag ju inteXD

Synd att jag inte har nån bild från den tiden jag hade min redia hårfärg, så ni kunde tyckt till..

 

Här är en bild på hur mitt hår antagligen skulle se ut om jag inte va blond^^

  

 





Av Johanna Rudolfsson - 17 februari 2010 12:45

Lyckades bättre än nånsin me håret.. Haha, kanske nån liiiiiten brun fläck kvar, men syns inte så bra isåf.. Men får inspektera sen för säkerhets skull;)

Nu blir de te å glo lite tv lr nått, å sminka mej, måste ju va snygg nu när de är målare här ute XD

 

Snart är de helg:)

Bara te att hoppas att de blir skoj å så! Men de tror jag absolut de blir.

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 17 februari 2010 11:36

..Färgar håret, lr rättare sagt, utväxten! Hoppas jag inte missar nån fläck nu, som jag brukarXD

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards