JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 13 februari 2010 17:56

Sorry för dålig uppdatering idag, men är på ett fruktansvärt dåligt humör sen igår..

Kvällen va ganska skoj i början, billig öl å allt=P Å sen flörtade jag lite me El Medico juhXD

Han dock inte prata me honom, SYND!!

Men sen va de ju en kille, som jag aldrig sett innan som kallade mej hora, vilket jag blev skitsur för, vilket ni kanske förstår? Men han tyckte att eftersom jag blev arg så måpste de ju va sant.. Äh nej?! Om nån kallar nån för hora är de klart man blir sur:S Iaf jag, de är ju lixom inget snällt..

Sen när vi stod i kön påväg ut från harrys så kommer denna killen igen å vill be om ursäkt osv, sen så börjar en diskussion typ.. å då säger en "kompis":

-Men du är ju en hora!

Fyfan va ledsen å besviken jag blev på honom då.. Han sa naturligtvis att han skojade, men va han tvungen å säga så mitt framför den som kallat mej de tidigare under kvällen? För han började ju såklart skratta.. Så min kväll slutade jävligt illa.. Fattar inte vrf folk håller på..

Gillar dom å såra folk? Jag tror de.. För nått är de ju som inte stämmer!

 

 



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards