JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 6 februari 2010 13:30

Har vatt å tatuerat mej, de gick asbra å är absolut nöjd:)

Har skrevit mitt namn ve höftbenet, för de känns lite mer som min stil än å tatuera in en stor drake i pannan typ ^^

Men jag gjorde de hos Good Guys, tror jag de hette?:P Han som jobbade på Black Magic förut, hans studio iaf.. Å han va trevlig å glad å allt sånt, så de va ju skönt eftersom jag va livrädd XD

Å de gjorde lite ont faktiskt, inte asont, men lite ont.. Som om nån satt å ryckte upp korta hårstrån me pinsett jättesnabbt typ:P Men de gick *stolt*

 

Men såklart så funkade inte presentkortet från black magic där jag va, även att dom ringde från black magic å sa att jag skulle va på good guys ist.. Men betalade kontant och åkte te black magic å fick pengarna tebax där ifrån så.. För mamma va inte glad, å han Bobby som han heter (där jag va) tyckte me de va dåligt att dom inte kunde göra så att man kunde använda presentkortet där oxå, eftersom dom jobbat ihop innan, å sen bara göra upp emellan sen.. Men men, sånt är livet, de ordnade sej iaf:)

 

Å Johanna är nöjd(Y)

 

Haha btw, så lyckades jag låsa in mej själv på toaletten hos tatueraren å kom inte ut XD

Hahahahaha! Ja, jag säger då de, de är typiskt mej=P



Av Johanna Rudolfsson - 6 februari 2010 09:01

Nu ska jag snart iväg å få de överstökat.. Kommer bli skoj, men börjar bli lite nervös nu=P

Ska se sen om jag kan visa nårra bilder på nått sätt, eftersom Jennie har kameran me sej när hon är och kollar på hockey:)

Men mobilen funkar nog, lr cammen.. =P

 

Jaja, sen ikväll hoppas jag på en rejäl fest;) (Y)

Va ska ni göra?

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards