JohannaRudolfsson

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna Rudolfsson - 30 november 2009 22:56

Jag måste bara skryta lite.. Hehe, you know me;P

I lördes när vi va ute på krogen, kom en tjej fram te mej och sa att hon bara va tvungen att säga att jag va den snyggaste tjejen på hela stället! Hon va inte lesbisk, hon hade pojkvän, men jag va den snyggaste tjejen;) Yeey, de är sånt som förgyller min dag & gör att man trivs me den man är!

Säkert inte alla som håller me henne, men dom har iaf vett å hålla käft;)

 

Detta kommer låta töntigt, men... Kom ihåg att ni är snygga, sexiga och helt underbara! Tycker ni de själva, kommer alla andra oxå tycka de!=D

Nog me pepptalk, but remember it's true;)

 

Nu ska jag strax köra!

 

Puss på er!

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 30 november 2009 19:06

Nu har jag städat de mesta av lägenheten.. Har nått litet kvar, men nu är jag trött på de:P

Har precis vatt inne och kollat lite efter en jobbcoach.. Har valt ut 6 "leverantörer", som de så fint står, som verkar helt okej.. SEn senare ikväll eller imån får jag se till att välja en av dom, så jag kan skicka te "min kvinna" (??) på arbetsförmedlingen, haha=P

 

Blir väl att slänga sej framför tv:n en stund ¨å mysa me sej själv, haha^^

 

Va ska ni göra en måndagkväll som denna?:)

Av Johanna Rudolfsson - 30 november 2009 16:01

Är de bara jag som inte har hängt upp julgardiner och tatt fram adventsljusstakar & sånt shit ännu? Hehe, va första advent igår, men inte hade jag nått ljus tänt för de, vet inte ens om jag har ljus hemma ännu^^

Har inte heller nån aning om var jag har gardinerna och dukarna.. Så de är väl bara för mej att börja leta, så jag får lite julstämning här hemma.. De är fan första december imån, helt otroligt!

 

Jaha, dax att slänga på lite go musik å dra fram dammsugare och hela kittet, för nu ska de julstädas;)

 

Puss


  

Av Johanna Rudolfsson - 30 november 2009 14:12

Shiet, veckorna går fort, nu är de måndag igen.. Helt sjukt..=P

Har nyss lämnat *****, han har sovit här inatt, mys:)

Jobbade som sagt igår, 18-23, de gick bra, städade mest tycker jag eftersom jag i8nte hade så många incheck.. Men de va lugnt:)

 

Idag så sker följande:

  • *Duscha
  • *Hämta John(??)
  • *Äta
  • *Städa
  • *Hämta *****(??);)

 

Vi får se helt enkelt.. Hoppas på mys ikväll igen iaf, skulle höra av mej sa han, så jag får la göra de^^ Tihi!

 

Nae, hoppar in i duschen nu, vi hörs senare:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 29 november 2009 13:30

Seg, seg, seg.. Trött och seg!

Igår efter många om och men blev de utgång.. Tack Tim:)

Blev väl inte redit som planerat kanske, men jag är nöjd me kvällen!

Men har en känsla av att nårra är sura på mej, dock förstår jag inte vrf.. Men ja, va finns de jag kan göra åt de lixom, säger man inget så vet jag inte va de handlar om & då kan jag inte göra något åt de..!

 

Nu ska jag kolla klart Sex and the city, sen blir de duschen:)

 

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 28 november 2009 14:28

Dagens låt: Christina Aguilera-Dynamite

 

http://www.youtube.com/watch?v=Nt3PlPefsi8&feature=related

 

           

 

Av Johanna Rudolfsson - 28 november 2009 12:08

 

Detta är Ericssons nya VD, såfort jag såg honom på Nyhetsmorgon hos mamma & pappa idag tyckte jag han liknade Wallace, hehe:P

Han liknade honom mer på tv än på bilden, men iaf.. Är de bara jag som tycker de?:P

 

 

Iaf, idag har jag inte hunnit göra så mkt ännu, får väl börja fiska efter party snart.. Annars får de bli en hemmakväll"/ Not, for me!

 

Skitsamma, nu ska jag dra;)

Puss 

Av Johanna Rudolfsson - 28 november 2009 00:54

Om jag ska välja vilken jag är mest lik i Sex And The City så är de Samantha.. Helt och fullt, Samantha! Kan nog fråga vilken som helst, de är så de är helt enkelt;) Så där har ni mitt svar^^

 

Haha, ha en fortsatt trevlig kväll:)

 

Puss

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards