JohannaRudolfsson

Alla inlägg under februari 2010

Av Johanna Rudolfsson - 12 februari 2010 17:03

Då har man börjat me alkoholen=P Känns nästan lite sent, men har ju inte tyat ännu, å har inte ätit ännu heller så.. Men nu tyade jag inte vänta längre XD

Men får väl försöka ta att lite lugnt ikväll eftersom jag egentligen bestämde mej för å ha en vit helg denna helgen, men jag säger ju oftast att jag ska ta att lugnt, men sen blir de precis tvärt om ^^ Illa!

 

Meeen, ska försöka få lite ordning på mej nu:)

Hoppas på pizza snart(Y)

  

  

Av Johanna Rudolfsson - 12 februari 2010 12:56

Usch, känner lite smått panik inför ikväll.. Va ska man ha för kläder lixom? Tycker allt är använt så många gånger nu ju, å de är tråkit"/

Å sen så får jag lite smått panik över att de kommer va så jävla mkt folk ute ikväll helt enkelt.. På fb är de lite över 300 deltagare anmälda, nårra hundra som kanske kommer, å lite över 1000 som inte svarat ännu=P Haha så ja de blir nog en hel del folk där ikväll.. Å visst, de är väl kul me folk, men frågan är ju om man ens kommer in lixom:S

Å kommer man in kommer man få stå helt stilla inklämd nån stans=P Hehe, så kanske blir att man går hem lite tidigare faktiskt.. Men vi får la se:)

Kommer säkert bli skoj ändå:D

 

Va ska ni göra ikväll? Harrys i Karlshamn nån?:)

Av Johanna Rudolfsson - 12 februari 2010 11:27

Denna outfiten som Lady Gaga har på bilderna här är ju helt enkelt för mkt! Hon brukar ha coola kläder annars, men denna gången är de bara fult:P

Va tycker ni?

 

    

Av Johanna Rudolfsson - 11 februari 2010 23:58

Som ni vet så har jag hatt besök även ikväll, trevlans:)

Kul å lära känna nya människor faktiskt, även att många tycker jag lever farligt iblandXD

 

Whatever, imån är de freda ja.. Då ska man te harrys på kvällen och kolla/lyssna på El Medico:)

(Ni vet han som sjunger "Chupa chupa" bla?) Lite coolt att han kommer te Karlshamn faktiskt, å de kostar bara 60:- att gå in eftersom harrys fyller 2 år här.. Så de är billigt å bra, å passar min plånbok som den ser ut just nu;) hehe

 

Ne nu blir de lite tv å så, sen sängen:)

 

Pusspuss<3

Av Johanna Rudolfsson - 11 februari 2010 17:34

Då va de snart dax igen, för besök asså..

Me tanke på att jag gillar å va ensam så är de bra jobbat av mej å träffa två stycken dagarna efter varandra.. =P

Nu är han påväg iaf, så fick stress-sminka mej å byta kläder å fixa te håret någorlunda iaf.. Hoppas de duger, tyar allvarligt inte bry mej allt för mkt.. Palla klä upp sej XD

 

Va ska ni göra ikväll?:)

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 11 februari 2010 13:12

Asså känner mej på ett skitbra humör idag!

Helt fantastiskt=P

Vet inte alls va de är som gör mej så glad, jag bara mår bra helt enkelt, vilket jag inte tackar nej te;)

"De går bra nu, kompis de går bra nu"

 

 

Jaha, igår så träffade jag en karl.. Kollade film å pratade.

Sen ikväll ska jag träffa en annanXD

Haha, känner mej lite som en pimp=P

 

Men de är väl okej att dejta många samtidigt? Lr va tycker ni?

Jag tycker de är hela meningen me å dejta egentligen, för å se vilken man tycker om å passar bäst ihop me!



Av Johanna Rudolfsson - 11 februari 2010 12:01

 

   

  

Av Johanna Rudolfsson - 10 februari 2010 18:09

Då har man vatt lite duktig idag då:)

Nu dricker jag kaffe å lyssnar musik, ska snart sminka på de sista sen är jag fääärdi=P

Ikväll kommer som sagt en hit, bäst jag inte nämner nårra namnXD

Detta låter säkert skittaskit, men inte menat så.. Men hoppas de inte blir för sent ikväll, för jag är verkligen skittrött=P

De löser sej nog..!

 

Btw, vet någon nån bra blogg man kan sysselsätta sej me nån gång?:)

Lämna gärna era bloggadresser som komentar så jag vet vilka jag ska kolla in:)

Thnx!

 

Puss på er


Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards