JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 6 september 2010

Av Johanna Rudolfsson - 6 september 2010 23:30

För er som läser lite andra bloggar så kanske ni vet att Paows & Hugos låt har släppts?

Va tycker ni om den? Jag tycker den va bra:)

You Go Paow!

 

För er som inte hört den, här är den:)

Av Johanna Rudolfsson - 6 september 2010 16:00

Vilken av dessa systrar hade du helst tatt me hem en fredakväll?

Tjej lr kille, ni måste välja en!;)

 

  

 

 

Av Johanna Rudolfsson - 6 september 2010 14:15

Lockit lr rakt? Vilket tycker Du är snyggast?

Fick komplimanger för de lockiga, så kanske borde köra på de ett tag?

 

    

Av Johanna Rudolfsson - 6 september 2010 11:48

Måste skaffa en bärbar data.. Är egentligen inte mkt för dom, men dom är ju så smidiga. Tar ingen plats, å man kan stoppa undan den så man slipper se den.

Plus att jag kan ta me den på tåget när jag ska åka te Muskelmannen, så jag har nått å roa mej me. Speciellt nu när jag nart behöver åka tåg i 2 hela timmar bara för å få träffa honom!

Helt sjukt, men tänker inte bara kasta bort de!

 

 

Dock är jag ingen höjdare på datorer, men nån av er kanske är?

Help me isåf^^

  



Hej

Av Johanna Rudolfsson - 6 september 2010 10:38

Hej kära ni:)

 

Måndag idag, å dax för mej att börja jobba igen. Känns både bra å dåligt^^

Ska bli skönt å komma tebaka, men samtidigt är de jobbigt att mina sköna sovmornar är slut:P

 

Har vatt hemma hos mamma & pappa å fikat äppelpaj och druckit kaffe:)

Så nu blir de Våra bästa år, sen måste jag brja fixa mej så jag är fin på jobbet^^

Ikväll kommer jag komma hem, eftersom jag jobbar eftermiddag imån me, men sen i helgen kommer jag antagligen sova i lägenheten i Kna eftersom jag jobbar förmiddag lörda å sönda.

Blir spännande;P



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards