JohannaRudolfsson

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna Rudolfsson - 17 september 2010 23:37

Funderar nästan på å gå å lägga mej.. Är de för tidigt att lägga sej tjugo i tolv en fredag?

Å andra sidan, va är de för mening å va vaken när man verkligen har noll å göra?

 

Fryser gör jag oxå.. Jävla skitkväll detta ju, en kopp kaffe kanske?

Jo så får de bli, ble extremt sugen nu, påtal om ingenting;)

 

Hörs sen lr imån!

 

KYSS  

 

   

Detta va den första bilden jag laddade upp här på bloggen.. Bloggen jag startade för snart ett år sen^^  

Av Johanna Rudolfsson - 17 september 2010 21:08

Jessica Simpsons viktuppgång pratades de mö oim innan.. La inte mer så mkt tid på de, men sen såg jag ett par bilder å herregud vilken skillnad..

Usch då!

 

  

Vilket Jessica är snyggast?

Jag säger; Bu för fettet.. Sorry, men sant..

Av Johanna Rudolfsson - 17 september 2010 19:14

Fanken va tråkit väder de är ute! Regnar de hos er oxå?

De gör de här, å kallt är de me för den delen! Satan!!

 

Å jag som ville ut å gå ju, men fryser här inne ju.. Å fest verkar de inte bli nån i helgen heller.. Tråkit jag ska ha då. Typiskt!

Får väl åka ner te Mr Muskel kanske, dock vill jag festa innan jag åker dit, på så sätt kan jag ju slå ihop två av mina favoritsaker:P

 

Men vi får väl se.. Jennie kanske vill imån? Kanske, kanske:)

 

Får bli tv ikväll tror jag. Tv och msn!

Va ska ni hitta på?

Av Johanna Rudolfsson - 17 september 2010 16:34

Bitches, I'm home!

Gott me mat, men nu är jag så mätt så jag håller på å dö!

 

Nu tror jag de får bli lite tv lr nått, vila lite.. Smälta maten. För sen måste jag ut å gå igen, ska ju verkligen sätta igång me de igen.

Men de löser sej ju:)

 

Ska bli mager te Spanien som sagt! Måste, måste, måste! I can do it!

 

 

Btw, va tyckte ni om låten innan?

Av Johanna Rudolfsson - 17 september 2010 14:39

Nu blir de pizza, lr kebabsallad för min del men iaf..

Bjuder på örongodis sålänge!

 

Asgrym låt, snygg tjej; You Go Girl!

Bästa låten gjord av bloggare hittils!

 

Av Johanna Rudolfsson - 17 september 2010 11:53

Herregud, kom precis på att jag inte har nårra klackskor hemma här i Svängsta!! PANIK! Tänk om jag ska ut i helgen oxå? Fy fan, kan inte gå ut i gympaskor precis, de är inte min grej..

Så blir de party, får jag minsann köra te Karlskrona å hämta ett par.. GUD va jobbigt de ble nu.. Usch! Får ångest haha, hur kunde jag glömma de allra viktigaste (näst efter smink) ??

Ja jag såger då de..

Jaja, inte mer me de, blir de fest så blir de en tripp te Kna först, så enkelt är de för går inte ut utan mina skor, mina höga klackar!

See my problem?

  

It's all about the shoes  

Av Johanna Rudolfsson - 17 september 2010 11:13

Nu får de minsann bli en liten promenad.. Behöver verkligen de.. Sen får jag ta en dusch, å fixa mej lite så jag ser ut som en människa igen.

Haha, de är verkligen konstigt så mkt smink kan göra lr hur?

 

Nej, men en promenad nu sitter på sin plats, bblb!

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 17 september 2010 09:25

Nu blir de fika hemma hos mamma & pappa (as usual)

 

Vi hörs efter solstrålar:)

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards