JohannaRudolfsson

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna Rudolfsson - 13 september 2010 18:58

Hahah, har tjänat ihop 1,46:- på mina tre videoinlägg haha.

Aja, de har ju iaf höjts från 59 öre sen igår så jag är nöjd

Dock behöver jag minst 500 spänn för å få ut de överhuvetaget, känns som jag har en bit kvar tills dess!

Men LOVA ett ni tittar på mina videoinlägg flera gånger, fast från olika ip-adresser! Okej? - Bra!    

Av Johanna Rudolfsson - 13 september 2010 15:15

Av ren nyfikenhet fick jag ta å kolla på reprisen av "Kungarna av Tylösand" igår..

Hmm? Vilket jävla program, ellerhur?

Kändes rätt idiotiskt, men samtidigt kunde jag inte slita mej.

Vuxna fjortisar som knullar på tv, är de de vi i Sverige vill se?

-Antagligen.

 

Va tyckte Du om programmet?

  


Av Johanna Rudolfsson - 13 september 2010 14:34

Måste skaffa en Crosstrainer! Vill ha, vill ha, vill ha!

Kan du ge mej?;D

 

Tack!

  

Av Johanna Rudolfsson - 13 september 2010 13:49

Hemma från stan.. Karlshamn.

Jennie å jag va överallt å kollade på mobiler å datorer.

Slutade me att Jennie köpte en ny mobil, då hon tvättat sin^^

Å folk kallar mej dum  

 

Jag köpte ingen dator, men kollade bara lite. Vilket va min plan.

Behöver lite betänketid på vilken sort å hur stor å vilken färg osv jag vill ha.

Men sen, nångång så ska jag köpa en! Jag måste!



Av Johanna Rudolfsson - 13 september 2010 10:21

Gomorron på er!

Precis kommit hem från pappa å morronfikat.

 

Nu blir de Våra bästa år!

Ja, jag är beroende, I know^^

 

Hörs efter!

  

Av Johanna Rudolfsson - 12 september 2010 20:42

Vasågoda, en liten förhandsvisning av min nya lägenhet:)

Va inte rädda för å säga va ni tycker, dock inte klart än som ni kanke fattar?  


Tv

Av Johanna Rudolfsson - 12 september 2010 19:44

Fastnade framför tvn.. Skulle ju för fanken duscha!

Men just nu är de ett program som heter Pretty Wild.. Ganska bra å faller mej i smaken haha. Tittar ni oxå på de?

Om inte; Do it!

  

Av Johanna Rudolfsson - 12 september 2010 17:00

Hello Johanna Lovers^^

 

Nu är jag hemma å nyäten.

 

Vatt i nya lägenheten hela helgen som ni kanske vet, därav ingen uppdatering..

Men nu är jag hemma å ska va hemma te tisdag kväll.

 

Jag uppdaterar mer snart! Ville bara låta er veta att jag levde^^



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards