JohannaRudolfsson

Alla inlägg under september 2010

Av Johanna Rudolfsson - 2 september 2010 21:41

 

Fin va?:)

  

Av Johanna Rudolfsson - 2 september 2010 16:56

Katherine Heigl

 

    

Damn...!

Av Johanna Rudolfsson - 2 september 2010 14:48

Nu är jag hemma igen, lr har vatt ett tag men inte tyat skriva^^

 

Blev en liten utflyckt i kna, hittade ju fan inte va hon me nyckeln bodde haha. Men efter många om o men så hittade vi!

Sen blev de stan en sväng, köpte min efterlängtade skjorta, kan visa den sen:)

 

Har ju velat ha en rutig skjorta hur länge som helst, men aldrig hittatnån som fallit mej i smaken direkt, men nu tror jag att jag har hittat de^^

 

Nu väntar jag på mat! Vill äta, vill äta, vill äta:)

Av Johanna Rudolfsson - 2 september 2010 09:20

Nu8 blir de kaffe, sen må¨ste jag byta om, för sen blir de kna me Jennie! Ha de fint:)

 

Hörs senare!

Av Johanna Rudolfsson - 1 september 2010 19:07

Nu kör jag te Asarum för å fiska.. Lr jag ska inte fiska, ska bara följa me som morsliskt stöd haha!

 

Kommer bli boooring, men jaja har inget bättre för mej^^

 

Hörs när jag är tbx!

 

BBLB

 

Puss  

Av Johanna Rudolfsson - 1 september 2010 17:47

Hahaha! Första lilla videosnutten jag lagt ut!

Inte direkt, videoblogg, men nu får nöja er me de här sålänge tills jag tar mod te mej å spela in en hel video på mej själv när jag pratar^^

Av Johanna Rudolfsson - 1 september 2010 17:15

Jösses..

Lägenheten är stökigare än vanligt! -Å ja, de är möjligt!

Håller nämligen på å packar inför flytten. Packar ner sånt jag inte har nån användning för egentligen, så som prydnadssaker, all skit i byrån osv osv.. Tror jag ska ge tallrikarna, glasen å allt sånt en omgång oxå, kan ju behålla lite här hemma men behöver ju knappast 10 tallrikar när de bara är jag som bor här, lr hur?

 

Om 45 minuter typ så ska jag ut på promenad me en kompis, sen kanske de blir fiske:)

Å ja, jag hatar fiske, men va gör man inte för folk man bryr sej om?



Av Johanna Rudolfsson - 1 september 2010 12:43

Lägger upp lite bilder på de jag köpte i Ullared.. Bryr mej dock inte om att visa bakplåtspapper å disktrasor;) Hoppas ni klarar er!

 

      

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards