JohannaRudolfsson

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Johanna Rudolfsson - 2 juni 2010 22:41

Känner mej som en redit dålig bloggare idag, kass uppdatering även att jag vatt ledig, men har tatt en näst intill bloggfri dag, pga begravningen & det underbara vädret!

Men vet ni haha, har lyckats få bonnabränna på ENA armen=P Otroligt snyggt måste jag erkänna;)

Verkligen sånt man strävar efter me^^

 

Får väl hoppas på sol imån me så jag kan sola mkt då å skaffa en jämn å fin bränna ist=)

 

Va har ni gjort idag? Tell me=)

Av Johanna Rudolfsson - 2 juni 2010 16:18

Hej, ursäkta för dålig uppdatering! Men i morse så va jag ju på begravning "/ Sen har jag vatt hos mamma å pappa nästan hela dagen, å sen jag kom hem har jag typ vatt ute å gått, för de är ju skithärligt väder! Äntligen kan man va ute i shorts å linne å svettas haha=D

 

Begravningen gick ganska okej, tyvärr så började jag gråta, hmm. Första gången åp¨väääääldigt länge Oo

Men aja, de är väl ok även för dom hårdaste å gråta på sin morfars begravning va?

 

Skit i de nu!

 

Sol å sommar å korta shorts å värme å drinkar haha:)



Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards