JohannaRudolfsson

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Rudolfsson - 12 juni 2010 09:43

Steg upp 07:15 idag, för att laga frukost te mamma & pappa:)

Snäll jag är va? Sån dotter skulle alla ha;D

Äggröra, köttbullar, scones, bröd, ägg osv.. Känner mej så duktig;)

Kanske för att jag är bäst oxå=P

 

Nu ligger jag och kollar lite tv, sen blir de nog musik å dusch å sådär, för ikväll blir de antagligen, förhoppningsvis rocken en sväng! *Hoppas, hoppas, hoppas*

Inte för att jag är sådär jävla intresserad egentligen, men alltid kul å gå dit å kolla läget, de ligger ju faktiskt ganska nära.

 

Va ska ni göra idag?:)

 

  

Av Johanna Rudolfsson - 11 juni 2010 18:11

Ibland önskar jag bara att jag kände nån som va lika energisk & festtokig som jag är. Men de gör jag ju inte, så då får jag lida av de oxå, sitta hemma å kolla in i väggen. Å idag när de är rockfestival oxå, haha. Otroligt. De andra åren har de vatt de enda ALLA pratat om å i år så är de ingen jag känner som vill dit. Aja, då skiter vi it..


Får bli en hemmahelg då


Hej.

Av Johanna Rudolfsson - 11 juni 2010 18:11

Ibland önskar jag bara att jag kände nån som va lika energisk & festtokig som jag är. Men de gör jag ju inte, så då får jag lida av de oxå, sitta hemma å kolla in i väggen. Å idag när de är rockfestival oxå, haha. Otroligt. De andra åren har de vatt de enda ALLA pratat om å i år så är de ingen jag känner som vill dit. Aja, då skiter vi it..


Får bli en hemma helg då


Hej.

Av Johanna Rudolfsson - 11 juni 2010 13:06

Gud va duktig jag är! Har handlat in massa saker te frukosten jag ska bjuda mamma, pappa & John på imån (kanske även Jennie å Robin).

Glömde dock kaffe å yoggi, men får väl fixa de när vi ändå är ute å kör sen..

 

Såå, har fått ett erbjudande te om en annan lägenhet,så ska antagligen passa på å glo på den me när jag ändå är i krokarna. Fan asså, vill inte flytta te k-krona haha. Hur roligt kommer de va på en skala?:P Innan så älskade jag tanken på att flytta, men nu vet jag inte längre.. Men de löser sej, kan inte sitta å köra fram å tbx varje dag heller så.

 

Aja, har diskat, å dammsugat av här hemma idag, lika bra å passa på när man har lust, som jag egentligen inte hade haha. Men ska de komma folk hit imån vill man ha de fint ju=)





Av Johanna Rudolfsson - 11 juni 2010 09:07

Vakna ännu?:)

Jag är, vaknade nyss, är trött so satan haha, så tänker inte skriva allt för mkt=P

 

Om en stund blir de hem te mamma å pappa för fika.

 

Uppdaterar senare! *Gäsp*


Av Johanna Rudolfsson - 10 juni 2010 23:18

Gokväll på er där ute i Sverige:)

Mår ni kanon idag? Å kan bara tänka mej alla som tog studenten idag, ni måste må underbart, right? Sto å kollade lite på alla studenter som åkte förbi på lastbilar å sådär idag på jobbet, fan asså, jag vill ta studenten igen=P

Grattis te studenterna iaf!

 

Har jobbat ikväll, men nu är jag ledig hela helgen:)

Dock ska jag ju tbx te k-krona imån å kolla på lägenhet.. Tyar inte egentligen haha, men va gör man inte lixom?!

 

Ne, ska kolla lite på sex and the city nu å äta lite yoggi innan sängen kallar:)

 

Hörs om en stund lr imån bitti!

 

Puss på er

Av Johanna Rudolfsson - 9 juni 2010 12:00

Hejhej! Vakna lr?:)

 

Har vatt hos mamma & pappa å fikat i morse, å nu har jag fixat mej inför jobbet.

Blir jobb 14-22, å likadant imån.

Så får se om jag kommer hem ikväll lr inte:)

 

Aja, ville bara uppdatera lite, vi hörs efter 22=)

Puss

Av Johanna Rudolfsson - 8 juni 2010 21:16

L is for the way you look at me

O is for the only one I see

V is very, very extraordinary

E is even more than anyone that you adore can

 

Love is all that I can give to you

Love is more than just a game for two

Two in love can make it

Take my heart and please don't break it

 

Love was made for me and you

 

 

 

Haha, en gammal goding me Nat king Cole som jag inte kan få ur huet! Har sjungt å lyssnat på den sen igår! Fattar de inte=P

Presentation


Välkommen till min blogg!

Johanna heter jag, 20 år och bor nu för tiden i Karlskrona.

Bloggen handlar om min vardag, som innehåller allt en vardag ska innehålla, jobb, fest, killar osv.


Hoppas ni gillar de ni läser!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Videofy.me

Arkiv

Webcounter

Omröstning

Är det okej att dejta fler än en i taget?
 Nej! Vem gör sånt lixom?
 Beror på..
 Ja, om de man träffar är medvetna om att man gör det!
 Absolut!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Bloggvärde

Senaste inläggen

Tidigare år

Gästbok

Getclicky

Google Analytics Alternative

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards